خودمانی دادستان با خبرنگاران و یادآوری منطقه محروم
خودمانی دادستان با خبرنگاران و یادآوری منطقه محروم
دادستان بهمئی گفت: با سختی به مناطق چهتون و چهچل رفتم و از آن مناطق بازدیدهایی داشتیم و از نزدیک شاهد دردها و رنج ها و محرومیت این منطقه بودم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک  دادستان شهرستان بهمئی با تعدادی از خبرنگاران این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاری یک امانت است امانتی که در آن قلم به دستان شما گذارده شده تا با اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به مردم چراغ راه جامعه باشید.

 

عبدالله حبیبی منش اظهار داشت: خبرنگاران باید در انعکاس مطالب از هر گونه جبهه گرایی، مسائل سیاسی و حاشیه ای بدور باشند و اخبار موثق و قابل اطمینان را انعکاس دهند.

 

وی بیان داشت: همانگونه که دادگستری یک دستگاه مستقل برای احقاق حق مظلومان است، خبرنگار نیز باید زیر بیرق هیچ شخص و ارگان خاصی نباشد و در بیان واقعیت ها و مشکلات گام بردارد.

 

مدعی‌العموم شهرستان بهمئی ادامه داد: نگاه ما این است که وقتی کار اثرگذاری برای عموم مردم صورت می گیرد باید اطلاع رسانی شده و برای مردم بیان شود و بی شک مردم خوشحال می‌شوند و استقبال خواهند کرد.

 

وی بیان کرد: خبرنگاران هم صدایی خود را حفظ کنید وقتی خبر مفیدی کار می‌شود و مطالبه عموم مردم است باید مابقی خبرنگاران آن را تکرار کنند و مطالبه گری کنند تا مشکل برطرف شود.

 

حبیبی منش خاطرنشان کرد: خبرنگاران در مرحله اول باید امین باشند خبری که به دست تان می رسد باید بدون دخل و تصرف پوشش داده شود شفاف باشید و شفاف سازی کنید هیچ مسئولی حق ندارد خود را از مردم برتر بداند و همه ما از مردم و برای مردم هستیم و باید خادم و خدمتگذار خوبی برای آنها باشیم شما خبرنگاران زبان گویای مردم هستید و باید مطالبه گری در تمام عرصه ها باشد.

 

یکی از روزهای سخت دادستان بهمئی

 

وی گفت: چهتون و چهچل بهمئی یکی از نقاط محروم این شهرستان است و فاصله ی زیادی تا مرکز استان دارد و شاید شما اسم این منطقه رو شنیده باشید اما نرفتید و ندیدید که منطقه چقدر محروم است با سختی به این مناطق رفتم و از آن مناطق بازدیدهایی داشتیم و از نزدیک شاهد دردها و رنج ها و محرومیت این منطقه بودم.

 

وی افزود: اقداماتی در بحث بازگشایی مسیرهای این منطقه انجام شده و امکاناتی برای آنها فراهم شده و گروه‌های جهادی در آنجا فعال هستند اما کافی نبود و امید دارم توفیقی دیگر حاصل شود مجددا خدمت این مردم برسم و از شما می خواهم که این مشکلات را از مسئولین مربوطه به نحو قانونی و مستند مطالبه گری نمایید.

 

حبیبی منش بیان داشت: شهرستان بهمئی شهرستان ظرفیت هاست می‌شود از حوزه های نفتی تا حوزه های گردشگری از برم الوان تا تنگ های زیبای این شهرستان مطالبه گری کنید شهرستان بهمئی عروس استان کهگیلویه و بویراحمد است که در قلب استان خوزستان قرار دارد از مسئولان استانی و بعد شهرستانی مطالبه گری و بخواهید از این ظرفیت ها استفاده کنند‌.

 

مدعی العموم شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: اقدامات دولت آیت الله رئیسی در سطح شهرستان بهمئی در پروژه های ملی در این مدت مثبت بوده است و اقدامات خوبی صورت گرفته و این اقدامات انجام شده باید برای مردم بیان شود تا روحیه امید در دل مردم حفظ شود به شخصه پیگیر پروژه های عمرانی از جمله آب سد کوثر، بیمارستان، آسفالت مسیرهای شهرستان هستم و کارهایی هم در این خصوص انجام شده است.

 

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به خبرنگاران گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم از شما رسانه ها می خواهیم قوانین مربوط به انتخابات را رعایت کنید و جهت مشارکت و امنیت و سلامت انتخابات تلاش نمایید.

 

حبیبی منش در پایان اظهار داشت: به عنوان مدعی العموم شهرستان بهمئی از شما خبرنگاران بر اساس قانون حمایت خواهیم کرد و حامی شما خواهیم بود تا زمانی که منطبق با قانون عمل کنید.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ