خواسته امام جمعه شهرستان چرام از مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد/ساماندهی گلزار شهدای شهرستان چرام در دستور کار قرار گیرد
خواسته امام جمعه شهرستان چرام از مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد/ساماندهی گلزار شهدای شهرستان چرام در دستور کار قرار گیرد
ساماندهی قبور مطهر شهدای شهرستان چرام در سایه بی‌توجهی مسوولان همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید نورالله افشار امام چرام با بیان اینکه شهیدان عزیز و خانواده های آنان با تأسی به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ماندگارترین حماسه‌ها را رقم زدند و برای همیشه ی تاریخ ماندگار شدندگفت:  باید قبور مطهر آنها ،به عنوان حماسه سازان تاریخ معاصر به طور زیبا در اختیار مردم قرار گیرد.تا درس ایثار و شجاعت برای نسل های بعد تبیین شود.

امام جمعه شهرستان چرام گفت: یکسان سازی قبور شهدا تحت عنوان ساماندهی اجرا ،و سال‌ها به یکی از مباحث چالش‌برانگیز در گلزار شهدای چرام تبدیل شد.و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر ،بارها گلایمندی خویش را در طول این ده ها سال به متولیان و مسولان بیان داشتند.

وی افزود: با تدبیر فرماندار محترم و برای جلب رضایت مردم شهر و خانواده های شهداء ،چند ماهی است طرح مسقف شدن و بنای زیبای ایرانی و اسلامی شروع شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام خاطرنشان کرد: اما با کمال شرمندگی از ساحت مقدس شهداء ،این طرح به علت عدم تامین اعتبار مناسب از ناحیه بنیاد شهید استان راکد مانده است.

وی گفت: مدیرکل محترم، شما فرزند یکی از شهدای سرافراز این استان هستید.وضعیت قبور مطهر شهدای چرام برای والدین شهدا درد آور است.

امام جمعه چرام: تاکید کرد و گفت: چرا گلزار شهدای شهر چرام باید این مظلومیت را شاهد باشند.صبر خانواده ی شهدا اندازه ای دارد.تقاضای همه ی مردم از این نمازجمعه ی با شکوه  این است، با تامین اعتبار مناسب این دغدغه ی اساسی مردم چرام را پاسخگو باشید.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : آرش آهنگ