خدمات اخیر بنیاد علوی در منطقه/ تحول در حوزه‌ مبلمان شهری بی سابقه بود
خدمات اخیر بنیاد علوی در منطقه/ تحول در حوزه‌ مبلمان شهری بی سابقه بود
خدمات بنیاد علوی در منطقه دیشموک بی سابقه بود و منطقه را دچار تحول نمود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛راهبر بنیاد علوی دیشموک درگفتگو اختصاصی با خبرنگار خبر دیشموک اظهار داشت : روکش آسفالت مسیر قلعه رئیسی به دیشموک به طول ۱۵ کیلومتر و ۲۲۰۰ متر جاده ی ارتباطی امامزاده میرسالار علیه السلام به همت بنیاد علوی به سرانجام رسید.
همچنین پروژه اصلاح نقاط حادثه خیز نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در حال اجرا می باشد.

وی مبلغ این پروژه را ۱۸ میلیارد تومان برشمرد و اذعان داشت: ۱۰۰ درصد تامین مالی بر عهده بنیاد علوی خواهد بود.
اردشیری در ادامه افزود: لوله کشی و آبیاری و نصب برج های نوری ورزشگاه آزادی دیشموک از دیگر اقدامات بنیاد علوی در منطقه بود که بزودی این پروژه هم به صورت ۱۰۰ درصد به پایان خواهد رسید.
اردشیری مبلغ این پروژه را بالغ بر ۲ میلیارد دانست و گفت: یک میلیارد و دویست میلیون آن سهم بنیاد علوی و مبلغی هم سهم  مشارکت ورزش و جوانان می باشد.

نماینده بنیاد علوی در منطقه تصریح کرد: احداث ساختمان مرکز جامع سلامت دیشموک از برکات بنیاد علوی در منطقه بود که محوطه سازی آن باید توسط علوم پزشکی انجام می شد که محقق نگردید،لیکن؛ با تلاش و پیگیری توانستیم مبلغ ۵۰۰ میلیون جهت محوطه سازی آن اخذ و این مهم هم محقق و به سرانجام رسید.

 

حکمت اردشیری در ادامه بیان کرد : اجرای طرح هادی روستایی در درغک و احداث دیوار حائل آن منطقه و جدولگذاری روستای اسفندان و احداث کانال هدایت در روستای گراب و دره وار فارتق تکمیل و انجام شد و همچنین زیرسازی معابر روستاهای مورخانی و باغکلک در حال انجام هست و این‌مهم هم با مساعدت بنیاد علوی با مبلغ ۶ میلیارد تومان تعهدات انجام و یا در حال انجام هست.

اردشیری گفت: دو پروژه چمن مصنوعی درغک و خوابگاه شبانه روزی دیشموک صد در صد بزودی محقق خواهد شد و زیرسازی دو چمن مصنوعی روستای مورخانی و سردو انجام و اگر ورزش و جوانان همکاری کند تا پنج چمن مصنوعی در منطقه را می‌توانیم مشارکت و همکاری کنیم.
اردشیری اورژانس اجتماعی را یک نیاز اساسی دانست و گفت: احداث ساختمان آن آغاز و از ۳ میلیارد سهم مساعدت بنیاد علوی ۲ میلیارد آن پرداخت و جهت ادامه کار نیاز به پای کار آمدن دستگاه متولی می باشد و انشالله تعهدات بنیاد علوی جهت تکمیل این ساختمان عملیاتی خواهد شد.

وی گفت : جهت ساخت جاده سلامت شهر منتهی به سمت شهدای گمنام از طرف بنیاد علوی مبلغ ۳ میلیارد تومان تخصیص داده شده که ۲میلیارد پرداخت شد و تکمیل این پروژه نیازمند همکاری و همت مجموعه شهرداری دیشموک هست.

اردشیری فعالیت حوزه مبلمان شهری را بی سابقه دانست و خاطرنشان کرد: قریب به ۵ میلیارد مشارکت بنیاد علوی بود که توانستیم در بخش آسفالت و پارک اسکان خدمات رسانی کنیم و از این مبلغ تاکنون سه میلیارد ونیم پرداخت شد.

وی ادامه داد  : در سفر فتاح و پیگیری نماینده همین مبلغ به بخش همجوار تخصیص داده شد و ۳ میلیارد آن پرداخت گردید که طی آن ۳۲هزار متر مربع آسفالت و پارک شهدای گمنام چاروسا سر و سامان داده شد.
اردشیری انقلاب تاریخی را در حوزه مسکن درمنطقه برشمرد و گفت: طرح سه جانبه ی بنیاد علوی با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد توانست ۱۴۵ فقره تسهیلات مسکن پرداخت که قریب به ۲۲ میلیارد سهم مشارکت بنیاد مستضعفان در این بخش بود.
وی افزود: طرح دوجانبه بنیاد مسکن و بنیاد علوی شامل کسانی که تحت پوشش هیچ نهادی نبودند را شامل می‌شد و از این طریق ۴۳۰ تن میلگرد به ارزش ۲۰میلیارد مساعدت شد و ۱۰ تن سیمان به هر ساختمان بصورت رایگان و ۵۰ میلیون بلاعوض پرداخت گردید و یادر حال پراخت هست.

 

لازم بذکر است فعالیت بنیاد علوی در این حوزه باعث شد ؛ مبلغ هنگفتی در بحث صدور پروانه ساخت و فعالیت ماشین آلات اداری درآمدزایی داشته باشد و این مهم هم بی سابقه بود ، همچنین فعالیت کارگران ساختمانی و … از دیگر نکات مهم و برکات ثمربخش بنیاد علوی در منطقه بود.

 

اردشیری پایان بخش خدمت در منطقه را مفروش نمودن مساجد ۱۰ روستا عنوان کرد وگفت: قریب به ۱۸۵۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۲ میلیارد جهت مفروش نمودن مساجد ۲۰ روستا در بخش از طرف بنیاد مستضعفان مساعدت گردید.

انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ