خدمات‌رسانی ۴۲ هزار سپاهی و بسیجی در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم در نوروز امسال
خدمات‌رسانی ۴۲ هزار سپاهی و بسیجی در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم در نوروز امسال
جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت:در تعطیلات نوروز نیروهای جهادی از سراسر کشور در مناطق محروم حضور پیدا کردند و حدود ۴۲ هزار نیروی بسیجی و سپاهی در قالب گروه‌های جهادی به مردم مناطق خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبر دیشموک، همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در راستای کمک به خانواده‌های آبرومند عصر روز هجدهم ماه مبارک رمضان با حضور سردار قریشی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، سردار حزنی معاون محرومیت زدایی سپاه، سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و جمعی دیگر از مسئولین در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) این سپاه برگزار شد.

سردار سید قاسم قریشی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و در راستای تبیینی که از بسیج به عنوان پاره تن مردم داشتند، بسیج و سپاه اقدامات گسترده‌ای در تامین نیازمندی‌های مناطق محروم، در کنار برنامه‌های محرومیت‌زدایی در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) که در عرصه‌های مختلف مثل دوران دفاع مقدس پیشتاز بوده است، از ابتدای سال برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده و همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان توزیع می‌کنند.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هم اکنون در این مکان بیش از ۳ هزار بسته در حال توزیع است و همزمان پایگاه های سراسر تهران بزرگ نیز مابقی بسته‌های معیشتی را در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کنند.

سردار قریشی با اشاره به کمک‌های مالی مردم و خیران برای تهیه بسته‌های معیشتی، تصریح کرد: نتیجه خوب این اقدامات، نشان دهنده اعتماد مردم به سپاه است که برای کمک به خانواده‌های آبرودار و نیازمند کمک‌های خود را به سپاه تحویل می‌دهند تا از طریق پایگاه‌های بسیج در اختیار این افراد قرار گیرد.

وی با اشاره به خدمت رسانی بسیج و سپاه در مناطق محروم حاشیه شهر، گفت: در تعطیلات نوروز نیروهای جهادی از سراسر کشور در مناطق محروم حضور پیدا کردند و حدود ۴۲ هزار نیروی بسیجی و سپاهی در قالب گروه‌های جهادی در موضوعات مختلف از جمله بهداشت و درمان، کشاورزی، راه و ترابری و غیره به مردم این مناطق خدمت رسانی کردند.

انتهای پیام/