خدمات‌رسانی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) در «سبزمیر» دیشموک+تصاویر
خدمات‌رسانی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) در «سبزمیر» دیشموک+تصاویر
با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

به گزارش خبر دیشموک،  کاروان خدمات رسانی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام، سعید برومندزاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، حسن رضایی فرمانده سپاه عشایر و برخی از نیروهای جهادی به منطقه صعب العبور و دورافتاده سبزمیر (سبز امیر) بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه رسید.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران، با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و یاران باوفای آن حضرت، اظهار داشت: ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره نگاه ویژه‌ای به مناطق دور افتاده و صعب العبور داشته و از هیچ کوششی هم دریغ نورزیده است.
وی با بیان اینکه خدمات رسانی ستاد اجرائی فرمان امام به مناطق سیل زده استان به موقع و به خوبی انجام گرفت، گفت: کاروان خدمات رسانی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در این نوبت به منطقه سیل زده و عشایری و صعب العبور میرسبز بخش دیشموک عزیمت کرد که در بین عشایر این منطقه ۱۰۰ بسته معیشتی توزیع و همچنین به هر خانوار دو عدد پتو اهداء شد.
نادری همچنین گفت: مشکلات منطقه سبزمیر مورد ارزیابی قرار گرفت که در نوبت بعدی خدماتی در خصوص «دام» و تغذیه «دام» به اهالی این منطقه ارائه می‌شود.
این سفر به مدت دو روز انجام گرفت. شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) بعد از این سفر بلافاصله به مناطق سیل زده سیلاب و کلوار و روستای شاه غالب رفت و از آنجا مشکلات مردم را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و تدابیر لازم برای جبران خسارت اندیشیده شد. در این بازدید حسن رضایی فرمانده سپاه عشایر نیز حضور داشت.