خبرنگار در دیشموک برای حمایت از مردم باید سر از زندان دربیاورد/برخی‌ها در دیشموک قصد خاموش کردن صدای مردم را دارند(+تصاویر)
خبرنگار در دیشموک برای حمایت از مردم باید سر از زندان دربیاورد/برخی‌ها در دیشموک قصد خاموش کردن صدای مردم را دارند(+تصاویر)
آهنگ فعال رسانه ای دیشموک تصریح کرد: در دیشموک یا باید طرف مسئولین باشیم که در اینصورت خیانت به مردم و ذخایر انقلاب بوده و نفرین را برای ما به دنبال دارد, یا هم به سمت مردم باشیم که نهایتاً سر در از دادگاه و دستگاه قضا و زندان … در می آوریم.
نشست هم اندیشی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با مسئولین سیاسی و امنیتی در محل دادگستری استان برگزار شد.
مالک اهنگ و سلمان بینا به نمایندگی از پایگاه خبری خبر دیشموک در این نشست شرکت کردند.
مالک اهنگ در این نشست با اشاره به شرایط سخت فعالیت رسانه ای در دیشموک و فشار مسئولان و تنظیم شکوائیه علیه خبر دیشموک از سوی مسئولان برای خاموش کردن صدای رسانه، اظهار کرد: خبرنگاری در دیشموک مثابه بارز خودکشی است.
آهنگ فعال رسانه ای دیشموک تصریح کرد: در دیشموک یا باید طرف مسئولین باشیم که در اینصورت خیانت به مردم و ذخایر انقلاب بوده و نفرین را برای ما به دنبال دارد, یا هم به سمت مردم باشیم که نهایتاً سر در از دادگاه و دستگاه قضا و زندان, در می آوریم.
مالک آهنگ خبرنگار خبر دیشموک گفت؛ واقعاً دیگر وثیقه ای نیست که به ضمانت ببریم و امیدواریم این روند تغییر کند .
در ادامه سلمان بینا یکی از جوانان فعال فرهنگی و اجتماعی در دیشموک که به نمایندگی خبر دیشموک در جلسه حضور داشت،  اذعان کرد؛ خبر دیشموک بیشترین کمک را به منطقه کرد و مدیر مسئول آن به همراه امام جمعه محترم در بحث آسیب های اجتماعی؛ مواردی بصورت محرمانه شناسایی و کنترل می کنند که حاصل زحمات زیاد این بزرگواران  است و با قوت در حال فعالیت هستند که واقعاً جای تقدیر فراوان دارد .
بینا متذکر شد ؛ چرا دستگاه قضا به همه موارد مبهم استانی ورود و‌خدا راشکر تاثیر مثبت داشته اما در بحث خودکشی های دیشموک ورود نکرد ، که در پاسخ معاون محترم فرهنگی دادگستری گفت:کارهایی انجام شد و در حال فعالیت هستیم که انشاءالله بزودی به نتایج مثبتی خواهیم رسید .
بینا در پایان گفت ؛ بعضی مدیران و مسئولان در منطقه می‌توانستند بعد از مسئله خودکشی ها در کنار خانواده ها باشند و درد دل آنها را گوش دهند که متأسفانه فکر نکنم چنین شده باشد.