خانواده شهید نوروزی افتخار کنند /اگر شهدا نباشند محرومیت ها بیشتر هست
خانواده شهید نوروزی افتخار کنند /اگر شهدا نباشند محرومیت ها بیشتر هست
حجت الاسلام والمسلمین خرمروز تصریح کرد : سند پایبندی مردم به نظام و انقلاب و رهبری همین شهدایی است که تصاویر آن در این مراسم برافراشته ش
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ حجت السلام والمسلمین خرمروز مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : شهداء جان دادند،  در راه خدا فداء  و پرپر شده  و داغ آنها بر دل پدر و مادر و  خانواده خود ماند تا ما در ارمش باشیم و  ایران اسلامی با عزت و اقتدار  در این دنیا سربلند باشد.
وی خاطرنشان کرد : حضور این مردم در این یادواره یعنی قدرشناسی از شهداء و درود بر مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ی و انقلابی بخش دیشموک.
حجت الاسلام والمسلمین خرمروز تصریح کرد : سند پایبندی مردم به نظام و انقلاب و رهبری همین شهدایی است که تصاویر آن در این مراسم برافراشته شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : اگر این شهدا نبود ، محرومیت های بیشتری از جمله محرومیت معنوی  را داشتیم و اگر امروز ایران اسلامی با اقتدار نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه؛  در کل دنیا مورد توجه هست به برکت این خون شهدا هست.

 

وی ادامه داد : بالاترین مرگ و مردن شهادت در راه خداست  و خانواده شهید نوروزی افتخار کنند که فرزندی تربیت کردند تا در راستای ارزش های الهی و تراز انقلابی جانفشانی کرد و برای آسایش و امنیت این مردم به شهادت رسید .

وی درپایان  حضور پرشور مردم و مسئولان از تمام نقاط استان را نکته مهم  و پرمفهوم دانست و گفت: این یعنی شهید نوروزی مختص یک ایل و طایفه نیست و و شهید متعلق به همه ی اقشار مردم وطیف هخای جامعه هست

 

انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ