حکایت بی‌تحرکی امور صنفی و بی‌توجهی صمت و تعزیرات/امام جمعه: به دیدار ما نیایید! نظارت کنید
حکایت بی‌تحرکی امور صنفی و بی‌توجهی صمت و تعزیرات/امام جمعه: به دیدار ما نیایید! نظارت کنید
امام جمعه باشت گفت: امروز که این خطبه را می خوانیم روز یکشنبه تعزیرات و صمت به دیدار ما می آیند، به دیدار ما آمدن چه دردی را دوا می‌کند لطفاً نظارت کنید.

به گزارش پایگاه اطلع رسانی خبر دیشموک؛ امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد شدید از صمت و تعزیرات حکومتی و امور صنفی به بازار این شهرستان اشاره کرد و گفت: گاهی تعزیرات و گاهی صمت را مخاطب قرار دادم؛ گفته ایم در این شهر هایی که نمایندگی ندارید امور صنفی کار آنها را انجام دهد اما هیچ تحرکی از امور صنفی نمی‌بینم از مسئولان مربوطه می خواهم که این بازار را سر و سامان دهند.

حجت الاسلام گنجی ادامه داد: اگر نهادی و دستگاهی کار خود را انجام نمی‌دهد باید مسئولان استانی تذکر بدهند تا اصلاح شوند وضع بازار باشت و لوداب مناسب نیست.

وی گفت: میوه فروشی ها و مغازه دارها هر جوری که بخواهند افزایش قیمت می‌دهند هیچ نظارتی هم نمی‌شوند.

این خطیب جمعه افزود:  امروز که این خطبه را می خوانیم روز یکشنبه تعزیرات و صمت به دیدار ما می آیند، به دیدار ما آمدن چه دردی را دوا می‌کند لطفاً نظارت کنید.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه وقتی در رابطه با نانوایی ها صحبت می‌کنیم جهاد کشاورزی وارد میدان شده است و بازرسی و نظارت کرده یادآور شد: سایر جاها را نیز باید کنترل کنند از تعزیرات و صمت انتظار بیشتری می رود امور صنفی هم باید تحرکی از خود نشان دهد.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ