حفظ روحیه انقلابی و جهادی عامل اصلی پيشرفت در كشور است
حفظ روحیه انقلابی و جهادی عامل اصلی پيشرفت در كشور است
فرمانده سپاه زنجان با اشاره به اينكه از مهم ترين ويژگي هاي انقلاب اسلامي مردمي بودن آن است،گفت:روحیه انقلابی و جهادی عامل اصلی پيشرفت در كشور است.
سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی‌های مختلفی است و به دلیل همین ویژگی هاست که امروز بعد از گذشت ٤٢ سال همچنان با اقتدار از دستاورد‌های خود دفاع می‌کند.
حفظ روحیه انقلابی و جهادی عامل اصلی پيشرفت در كشور است
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا مردم همواره با امید به آینده در راستای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند، عنوان کرد: این مهم زمینه ساز موفقیت و پیشرفت‌های چشمگیری شده است.

وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف ادامه داد: مردمی بودن، رشد علم و فناوری، صنعت دفاعی، محرومیت زدایی و… از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که اصحاب رسانه می‌بایست در راستای بازگو کردن این دستاورد‌ها در جامعه نقش آفرینی کنند.

سردار کرمی بیان کرد: عملکرد انقلابی و جهادی سبب حل بسیاری از مشکلات موجود در جامعه می‌شود چرا که در هر زمینه‌ای که جهادی و انقلابی عمل کردیم موفق بوده ایم.

وی با بیان اینکه در هر دولت اگر پیشرفتی صورت گرفته است، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود:طبق فرمود: ه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) داشتن روحیه انقلابی موجب حرکت‌های تحولی و جهادی در جامعه می‌شود که اقتصاد مقاومتی نمونه‌ای از این تحولات است.

سردار کرمی با اشاره به ذخایر، منابع و امکانات کشور تاکید کرد:با وجود این امکانات زمینه رشد برای کشور وجود دارد که با کمک مردم، پشتکار، عزت و ایستادگی به این موفقیت خواهیم رسید و همه باید امیدوار باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در طول دوران دفاع مقدس وظیفه ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن از ویژگی‌های اصلی ملت ایران بود، اظهار کرد: حماسه آفرینی، جانفشانی و ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب شکست رژیم بعث و سربلندی و پیروزی کشور شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جنگ روانی با دشمن هستیم، بیان داشت: دشمن با جنگ روانی و برنامه‌ریزی شده و همچنین با تبلیغات گسترده و استفاده از ظرفیت فضای مجازی به دنبال شایعه پراکنی، تحریف عقاید، تضعیف روحیه و بی‌اعتبار کردن انگیزه مردم هستند.

این مسئول تصریح کرد: اصحاب رسانه در مقابل این جنگ روانی و اقدامات دشمن علیه کشور ایران باید آگاهانه عمل کرده و امید آفرین و آگاهی بخش باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دیگر وظایف اصحاب رسانه، اذعان کرد: این قشر باید پیشرفت و موفقیت‌های کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به گوش بدخواهان و دشمن برسانند.

سردار کرمی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: ما در شرایط شعب ابی طالب نیستیم بلکه در شرایط خیبر و بدر هستیم، خاطرنشان کرد: با وجود نیرو‌های انقلابی و جهادی توانسته ایم بر توطئه‌های دشمن غلبه و آن‌ها را شکست دهیم و با عنایت خداوند متعال امروز پیروز میدان ملت شریف ایران هستند