جوانان باید ادامه دهنده راه حاج قاسم باشند
جوانان باید ادامه دهنده راه حاج قاسم باشند
استاد حوزه علمیه خوزستان گفت: دشمن تلاش دارد جوانان ما در فساد و فضای مجازی غرق شوند و اعتراضی به جنایات مستکبران نکنند اما حاج قاسم سلیمانی به عزت ایران افزود و باید ادامه دهنده راه او باشیم.

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، از اساتید حوزه علمیه در خوزستان در گردهمایی بزرگ یاوران ولایت دزفول اظهار کرد: یکی از شعارهای دشمن پایان بسیج است که نباید از آن غفلت کرد؛ دشمن با راه‌اندازی بیش از ۲۶۰ شبکه فارسی زبان به دنبال استحاله فرهنگی ایران است.

وی افزود: امروز به شدت برای حفظ ناموس، شرف، وطن، دین و پیشرفت و توسعه به بسیج نیازمندیم.

این استاد حوزه علمیه ضمن اشاره به تلاش صهیونیست‌ها جهت تسلط جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی بر دنیا عنوان کرد: متاسفانه برخی در خواب غفلت به سر بردند و دم از صلح با دشمن زدند و با این شعار هشت سال مردم را سرکار گذاشتند.

وی افزود: انگلیسی‌ها در زمان پهلوی از ایرانیان حق توحش می‌گرفتند و در برخی نقاط داخل خاک کشور خودمان اجازه ورود نداشتیم و حتی ۱۷ استان نیز تا قبل از انقلاب اسلامی از ایران جدا شد در صورتیکه بعد از انقلاب حتی یک وجب از خاک میهن جدا نشد.

حاجتی با اشاره به فروش تعداد زیادی از زنان ایزدی در بازار برده‌فروشان توسط داعش بیان کرد: این گروه تروریستی، آمرلی را ۳۶۰ درجه محاصره و آب این شهر را مسموم کرد اما حاج قاسم سلیمانی طی یک عملیات، این محاصره را شکست.

وی افزود: دشمن تلاش دارد جوانان ما در فساد و فضای مجازی غرق شوند و اعتراضی به جنایات مستکبران نکنند اما حاج قاسم سلیمانی به عزت ایران افزود و باید ادامه دهنده راه او باشیم.

انتهای پیام/