جهانگیر اژدر: تحول بزرگی در زیر ساخت های آموزشی ایجاد شد/ همچنان در فضای آموزشی مشکل داریم
جهانگیر اژدر: تحول بزرگی در زیر ساخت های آموزشی ایجاد شد/ همچنان در فضای آموزشی مشکل داریم
خوابگاه شبانه روزی دو طبقه خرد«۳» دیشموک باظرفیت۹۰نفردانش آموز که به همت خیرین و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان احداث شده بود،افتتاح شد

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، با حضور خیرین مدرسه‌ساز مؤسسه مهرگیتی ، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد و شورای اداری بخش خوابگاه شبانه روزی دخترانه خرد (۳) در دیشموک افتتاح شد.

زهرا گیتی‌نژاد مدیر مؤسسه مهر گیتی در آیین افتتاح این خوابگاه گفت: ساخت فضای های آموزشی را وظیفه ی خود می دانم و از انجام این عمل نیک بسیار خرسندم ،همچنین همه ی ما مکلفیم که درحد توان دین خودرا به این سرزمین ادا کنیم.

 

وی صلح،دوستی،مهرومحبت را ازمهمترین شاخص های اجتماع انسانی دانست وگفت باید تلاش شود این موارد در جامعه زنده وپویا نگه داشته شوند. گیتی نژادافزود:با بررسی های انجام شده احداث فضاهای آموزشی بیشتری دراستان کهگیلویه وبویراحمد پیش بینی  شده است.

سید رضا حسینی‌نیک در این آیین اظهارکرد:باتوجه به شناختی که از شرایط منطقه دیشموک دارم تاکنون تمام تلاش خود را برای برطرف شدن کمبودات این منطقه به کارگرفته ام.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:درزمینه ساخت وتجهیز مدارس در دیشموک آمادگی لازم را داریم و از هیچگونه تلاشی دراین زمینه دریغ نخواهیم کرد. حسینی نیک افزود: چمن مصنوعی فضای خوابگاه دخترانه دیشموک در مهرماه نصب می شود و فضای آموزشی ۹یا۱۲کلاسه به کمک خیرین مدرسه ساز در جوار خوابگاه شبانه روزی خرد(۳) احداث خواهد شد که امید است تامهر۱۴۰۴به بهره برداری برسد.

جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش وپرورش دیشموک به مشکلات فضای آموزشی در منطقه  اشاره کرد و بیان داشت: با احداث این خوابگاه و مدارسی که در سالهای اخیر ودر زمان مدیریت بنده به بهره برداری  رسید تحول بزرگی در زیر ساخت های آموزشی ایجاد شد،  ولی؛  با این وجود سرانه ی فضای آموزشی برای دانش آموزان در دیشموک با نرمی که درسند تحول بنیادین اشاره شده همچنان فاصله بسیار زیادی دارد و عدم توجه به این مورد باعث ایجاد بحران جدی در فضای آموزشی شهر دیشموک  خواهدشد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک ،سخاوت خیرین مدرسه‌ساز و همکاری اداره کل نوسازی را مورد تحسین قرارداد وگفت فلسفه ی وجودی آفرینش ترک این دنیاست و آنچه به جای می ماند همین کارهای خیر واعمال صالح هست.

اژدر درپایان از پیگیری های امام جمعه دیشموک حجت الاسلام راوند و رسانه ها و ازهمه ی عوامل دست اندر کار اعم از خیرین گرامی،مدیرکل محترم وهمکاران وی دراداره کل نوسازی استان،مجموعه ی نیروهای اداره کل آموزش وپرورش استان رأسا مدیران کل سابق وکنونی ، شورای اداری بخش ومردم شریف وفهیم دیشموک که درساخت این خوابگاه همکاری کردند تقدیر وتشکر نمود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ