جهادگران عید را در «لاوه‌پاتل» محروم چگونه به سر کردند؟
جهادگران عید را در «لاوه‌پاتل» محروم چگونه به سر کردند؟
گروه جهادی بسیج دانشجویی جهادگران آسمانی عباس دبیقی در تعطیلات نوروزی به میان مردم محروم لاوه‌پاتل دیشموک رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، گروه جهادی بسیج دانشجویی جهادگران آسمانی عباس دبیقی در تعطیلات نوروزی در خانه ننشستند و به مانند همه روزهای سال اقدامات جهادی را تعطیل نکردند.

  آن ها می‌گویند که از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲ فروردین ۱۴۰۲ در دیشموک و روستای لاوه پاتل اسکان پیدا کردیم و سال جدید را در کنار مردم خون گرم لاوه پاتل شروع کردیم.

در طی این چند روز کارهایی انجام دادیم و کلاس های آموزشی (ریاضی، زبان، عربی، قرآن و احکام) برپا کردیم همچنین آموزش کلاس‌های هنری اعم از نمد دوزی، بافتنی، خیاطی، گیره سازی و گل سازی داشتیم.

همچنین دعوت مردم به مسجد محوری، برگزاری نماز جماعت هر روز ظهر و مغرب،  برگزاری کلاس های مکرر احکام، برگزاری کلاس های اعتماد به نفس، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهید پرواز و سخنرانی دکتر فقیهی در یادواره شهدا و اجرای نمایش در یادواره از دیگر برنامه‌های ما بود.

آن‌ها به سایر برنامه‌ها اشاره می‌کنند که برگزاری جشن در روز ۱ فروردین، سه شنبه های مهدوی، اجرای نمایش مهدویت، مسابقه بادکنک، مسابقه ماست خوری، مسابقه غذاهای محلی و سخنرانی در مورد امام زمان عج و همدلی مردم و  آشنا کردن مردم با مسجد و انجام کارهای فرهنگی و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌هایی بود که در لاوه پاتل اجرا کردیم.

چسباندن پوسترهای مهدوی جلوی درب تمام خانه‌ها، گعده‌های شبانه جهادگران (احکام، بحث در مورد مشکلاتم روستا و دادن راه حل، بحث در مورد خودسازی و…) و ارائه دفترچه محاسبه  تهذیب نفس از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط گروه جهادی اجرا شد.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ