جلسه شورای فرهنگ عمومی/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ اعلام انزجار از رژیم کودک کُش/زمان یادواره شهید نوروزی
جلسه شورای فرهنگ عمومی/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ اعلام انزجار از رژیم کودک کُش/زمان یادواره شهید نوروزی
جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت دومین سالگرد شهید موسی نورورزی در دیشموک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در جلسه شورای فرهنگ عمومی  ضمن محکوم کردن حرکت اسلام ستیزی صهیونیست ها، اظهار داشت:متأسفانه بیش از هزار زن و کودک در حادثه دیشب به شهادت رسیدند و این مسئله نشان از صهیونیسم و تروریسم بودن این قوم کافر می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس برای الگو سازی یادواره شهدای دانش آموزان را برگزار کنند و برگزاری مسابقات دانش آموزی با محوریت وصیت نامه می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در منطقه افزایش دهد.

امام جمعه دیشموک برگزاری یادواره های شهداء توسط حوزه مقاومت بسیج را کاری پسندیده دانست و گفت : بعد از سپری کردن هفته نیروی انتظامی در آستانه ی مراسم دومین سالگرد شهید موسی نوروزی قرار داریم و امید می رود با مساعدت و تلاش مجموعه شورای اداری یک برنامه در خور شأن شهید و شهداء برگزار شود.

سرگرد بهراء فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت : به طور کامل  و بصورت شبانه روز  برای برگزاری هر چه بهترِ یادواره شهید موسی نوروزی در منطقه آماده هستیم.

جهانگیر اژدر ضمن اشاره به جنایات وحشتناک در غزه اذعان داشت : توسعه فرهنگ در هر منطقه از مسئولان آن نشأت میگیرد و امید می رود اول در گفتار و رفتار و کردار خویش فرهنگ سازی کنیم و سپس مردم هم از ما الگو خواهند گرفت.

وی افزود: جهت پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت ،آموزش و پرورش تمام قد جهت انجام یادواره ها آمادگی کامل داریم.

پدر شهید نوروزی ضمن تقدیر و تشکر از شورای اداری، گفت: باز هم تکرار میکنم که چهار فرزند دیگر دارم و آنها را هم فدای نظام،اسلام و رهبری خواهم کرد.

 

محمد رضا نعمت پور عضو شورای شهر،  حرکت اسرائیل در غزه را محکوم و بیان کرد : ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان توسط موتور سواران معضل اساسی منطقه و فضای آموزشی در منطقه ضعیف هست.

افروغ مسئول مرکز جامع سلامت ودرمان دیشموک گفت : ما کم ترین فوتی را نسبت به جمعیت داریم و در مسئه زایمان بسیار خوب عمل کردیم و همیشه در شبانه روز تلاش کردیم.

 

علیرضا افروغ مرگ یک جوان دیشموکی را دردناک خواند و  ادامه داد: اگر کوتاهی از طرف ما صورت بگیرد قطعاً قانون برخورد خواهد کرد و اتفاقاً رئیس دستگاه قضا در منطقه دستور ویژه جهت پیگیری و بررسی مرگ آقای امیری خو دادند.

فرمانده انتظامی دیشموک ضمن گرامیداشت سالگرد شهید نوروزی گفت : انتقاد پذیریم و شبانه در حال فعالیت هستیم ،منت نیست و وظیفه هست.

وی افزود : انتظار می رود دانش آموزان روستاهای اطراف را که در دیشموک در حال تحصیل هستند، با ماشین مختص آموزش و پرورش جابجا کنید.

سروان فضیلت فر تصریح کرد : نسبت به بحث برگزاری یادواره شهید نوروزی اعلام آمادگی و خدمت خواهیم کرد.

 

رحمان اندیک ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیست ها،گفت : جامعه ورزش در این یادواره شرکت خواهیم کرد و همبستگی خود با خون شهداء و امام شهدا ء را اعلام می داریم .

نماینده بخشدار دیشموک گفت : مجموعه بخشداری آماده خدمت به شهداء و نظام را داریم و جهت هر چه بهتر برگزار کردن یادواره شهداء کوتاهی نخواهیم کرد.

نماینده دادگستری در دیشموک فرهنگ سازی توسط مسئولان را نکته مهمی برشمرد و گفت : اعلام آمادگی داریم تا برای ادای دین به شهداء و خانواده شهید نوروزی قدم برداریم و خدمت کنیم.

وی افزود : دادگاه عمومی بخش دیشموک به عنوان مدعی العموم هست و هر مسئله ای که به ضرر بخش و منطقه هست اطلاع رسانی تا برخورد شود.

 

گفتی است مجموعه شورای اداری بخش دیشموک همزمان با سراسر کشور برای محکوم کردن حرکت وحشیانه و غیرانسانی صهیونیست های کودک کش در یک مدرسه حضور و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر دشمنان قسم خورد] ، انزجار و نفرت خود را نشان داند.

انهتای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ