جلسه تعاملی نهادهای انقلابی در دیشموک؛ اتحاد و همدلی در جهت خدمت به ذخایر انقلاب
جلسه تعاملی نهادهای انقلابی در دیشموک؛ اتحاد و همدلی در جهت خدمت به ذخایر انقلاب
اسفندیار مختاری اذعان داشت: همه ادارات ،نهادها و سازمان‌ها در کنار ما برای آرامش مردم همان ولی نعمتان انقلاب اسلامی تلاش کنند تا در قیامت شرمنده آنها  و خون شهدا و امام شهدا نشویم

به گزارش خبرنگار خبر دیشموک؛ به نقل از روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک، نهادهای انقلابی دیشموک : حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک ، سرگرد اسفندیار مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک  و ستوان یکم کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ، صبح امروز جلسه ای پیرامون مسائل منطقه و تلاش در جهت بررسی و  رفع مشکلات مردم بصورت تعاملی ،همه جانبه و ویژه برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند گفت : نهادهای انقلابی ارتباط ناگسستنی دارند و انتظار می‌رود در کنار دیگر نهادها ،ادارات و سازمان ها بصورت ویژه در جهت خدمت به ذخایر انقلاب (مردم) تلاش نمایند.

 

وی اظهار کرد: خالصانه،دلسوزانه و در مسیر عدالت و مردمداری حرکت کنیم تا مردم بخش دیشموک و در نهایت خدای تبارک و تعالی از  ما راضی باشند. 

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: نهادهای انقلابی باید در مسیر خون شهدا و بنیان گذار انقلاب گام بردارند تا ان‌شاءالله زیر پرچم امام زمان (عج) و در سایه ی پر خیر و برکت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) همچنان کشوری سرافراز در منطقه داشته باشیم .

 

اسفندیار مختاری اذعان داشت: همه ادارات ،نهادها و سازمان‌ها در کنار ما برای آرامش مردم همان ولی نعمتان انقلاب اسلامی تلاش کنند تا در قیامت شرمنده آنها  و خون شهدا و اما شهدا نشویم.

ستوان یکم انصاری بیان کرد : امام جمعه بعنوان پدر معنوی و جایگاه امام جمعه بعنوان پشتوانه و حامی معنوی شهر و بخش میتواند وزنه سنگینی در اجرای پروژه ها و برنامه های فرهنگی و پیشبرد توسعه در منطقه باشد و بحمدالله درحال حاضر که بنیاد مبارک علوی در بخش مستقر هستند میتوانند بعنوان یک بازوی توانمند خلأ مادی و خدماتی موجود در منطقه رو پر کنند و باید تلاش شود با اتکا به این دو نهاد مقدس و نیز بسیج مقتدر و همیشه در صحنه،درکنار سایر ادارات و نهادهای بخش روند توسعه را تسریع بخشید و دیشموک را در اوج قله های پیشرفت مشاهده کنیم.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ