جشنواره  فرهنگی و هنری دیشموک برگزار شد+تصاویر 
 جشنواره  فرهنگی و هنری دیشموک برگزار شد+تصاویر 
جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری دیشموک با حضور گسترده مردم این بخش و به همت ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آیین جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری دیشموک گفت: یکی از مهمترین رسالت های حوزه فرهنگ حفظ و تقویت آیین ها، سنت ها و باورهای فرهنگی مردم است که این خود سرمایه ای عظیم و ارزشمند است.

امین درخشان در جمع مردم در جشنواره فرهنگ و هنر ایل بهمئی در دیشموک، افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تقویت بنیادها، آئین‌ها، آداب‌ها و سنت‌های هر منطقه است.

وی ابراز داشت: امروز در جهت تقویت فعالیت‌های فرهنگی، مردمی و هم در جهت ایجاد نشاط اجتماعی، همبستگی و انسجام اجتماعی این برنامه برگزار شد.

 

درخشان یکی از الزامات فعلی در سطح جامعه را ایجاد نشاط اجتماعی خواند و ابراز داشت: قدمت و سابقه فرهنگی و سنت های دیرینه مردم دیشموک همواره مورد توجه بوده که پرداختن به این سرمایه های فرهنگی در این برنامه ها ضرورتی انکارناپذیر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سرمایه های ارزشمند فرهنگی تقویت می شود خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی مردمی در همین راستا به عنوان یک اولویت جدی در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

درخشان در جشن فرهنگ و هنر ایل بهمئی در دیشموک، افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تقویت بنیادها، آئین‌ها، آداب‌ها و سنت‌های هر منطقه است.

وی ابراز داشت: امروز در جهت تقویت فعالیت‌های فرهنگی، مردمی و هم در جهت ایجاد نشاط اجتماعی، همبستگی و انسجام اجتماعی این برنامه برگزار شد.

 

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مردم از این برنامه در بخش دیشموک، بنا داریم برای حفظ آئین‌ها، سنت‌ها و باورهای فرهنگی مردم را از منظر و مسیر حوزه هنر در طول سال بخصوص در فصل بهار که طبیعت شکل زیباتر و جذاب‌تری دارد، این برنامه‌ها را برگزار کنیم.

درخشان یکی از الزامات فعلی در سطح جامعه را ایجاد نشاط اجتماعی خواند و ابراز داشت: قدمت و سابقه فرهنگی و سنت های دیرینه مردم دیشموک همواره به عنوان یک مسأله فرهنگی مطرح و مورد توجه بوده و و پرداختن به این سرمایه های فرهنگی و مردمی ضرورتی انکارناپذیر است.

 

انتهای پیام/

.

  • نویسنده : مالک آهنگ