جزئیات برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید موسی نوروزی در دیشموک/گزارش تصویری_متنی
جزئیات برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید موسی نوروزی در دیشموک/گزارش تصویری_متنی
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک حزئیات برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نوروزی را تشریح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،اسفندیار مختاری در گفتگو با خبر دیشموک در دیشموک ضمن تسلیت به جامعه نیروی انتظامی، استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم دیشموک و ایل بهمئی و خانواده شهید نوروزی اظهار کرد: فردا ساعت ۹تا ۱۰ مراسم استقبال از شهید موسی نوروزی در شهر دیشموک با حضور مردم و مسوولان تمهیدات لازم به کار گرفته شد.

دبیر بنیاد علوی دیشموک با بیان اینکه این مراسم توسط نیروی انتظامی از دهدشت به روستای بردله صورت می‌پذیرد عنوان کرد: کلیه تمهیدات لازم از مراسم بدرقه این شهید گرانقدر توسط بنیاد علوی و مجموعه این بنیاد به کار گرفته شد.

وی در ادامه افزود: بنیاد علوی و حوزه مقاومت بسیج اقدام به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم اقدام کرده‌ایم.

مختاری با یبان اینکه با همکاری اداره آموزش و پرورش دیشموک جهت مشارکت دانش‌آموزان در این مراسم برنامه‌ریزی شده است عنوان کرد: اقدامات لازم در خصوص ایجاد جایگاه مراسم سخنرانی توسط بنیاد علوی و بسیج دیشموک در حال انجام است.

 

دبیر بنیاد علوی دیشموک گفت: مراسم استقبال شهید ناجا امشب در دهدشت و فردا ساعت ۹تا ۱۰ صبح در دیشموک و سپس به طرف روستای بردله جهت تشییع این شهید گرانقدر با شهید بزرگوار همراه خواهیم بود.

حضور مسئولان دیشموک در روستای بردله ، اسفندیار مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک خطاب خانواده شهید  گفت: مقدمات کامل برنامه از طرف بنیاد علوی فراهم شده ، ان‌شاءالله در شأن شهید برنامه خوبی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ