جاده دسترسی به پائین دست آبشار کمر دوغ آسفالت می شود
جاده دسترسی به پائین دست آبشار کمر دوغ آسفالت می شود
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از جاده دسترسی به آبشار کمر دوغ در آینده نزدیک آسفالت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ آبشار کمر دوغ ساماندهی می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور در بازدید از آبشار کمر دوغ با بیان اینکه باید زیرساخت‌های مورد نیاز آبشار کمردوغ فراهم و آماده شود، گفت: انتظار داریم که در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد زیرساخت‌ها در مناطق گردشگری این استان اعتبارات خوبی اختصاص داده شود که در این صورت جاده دسترسی آبشار کمردوغ کامل آسفالت می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه برای ساماندهی آبشار کمردوغ برنامه داریم، عنوان کرد: طرح پرورش ماهی و بخشی از منازل مسکونی که در حریم آبشار هستند باید جمع آوری شوند و بخشی از منازل مسکونی که امکان تغییر کاربری دارند را می‌توان به عنوان بوم گردی جهت اسکان و اقامت گردشگران و مسافران از آن‌ها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: خود مردم منطقه که ذینفع هستند، باید همکاری کنند چرا که می‌توانند از این محل اشتغال زایی و درآمدزایی خوبی داشته باشند.

آبشار کمردوغ در بخش چاروسا در ۸۰ کیلومتری شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ