تیراندازی های سریالی در دیشموک امنیت و آسایش مردم را به هم زده است/مسئولان امنیتی به بحث تیراندازی های شبانه ورود کنند
تیراندازی های سریالی در دیشموک امنیت و آسایش مردم را به هم زده است/مسئولان امنیتی به بحث تیراندازی های شبانه ورود کنند
امام جمعه دیشموک گفت: رونمایی از موشک فتاح باعث هراسِ صهیونیست ها و تحیر و شگفتی جهانیان شد.

به گزارش خبر دیشموک،   حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوندامام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تبليغ امید و ایمان در جامعه نشانه واقعی یا دوستی است ، بعضی موقع مغازه داری در دیشموک یا شخصی در روستا موجب نااُمیدی می شود،پس هر کسی کار خود را به نحو احسن و به درستی به وظیفه خود عمل کند ؛ امید در جامعه زنده می شود.

راوند در ادامه ۱۴ خرداد را روز تاریخی دانست و گفت: بخاطر حرکت استکبار ستيزي و ظلم ستیزی امام، همه ی کشورهای مظلوم عالم به مسیر زندگی امام نگاه کرده و الگو می‌گیرند و تفکر ،راه و مکتب امام در سراسر دنیا پخش و حامیان زیادی را جذب خود نمود.

امام جمعه دیشموک گفت: رونمایی از موشک فتاح باعث هراسِ صهیونیست ها و تحیر و شگفتی جهانیان شد.

راوند خاطرنشان کرد :موشک رونمایی شده فقط در اختیار سه کشور بود و ایران چهارمین کشور می باشد که توانست قدرت خود در این زمینه را نشان دهد و با آن می‌توان کمتر از ۵ دقیقه تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

امام جمعه دیشموک اذعان داشت : نیاز هست و باید این پیشرفت ها در عرصه صنعت خودروسازی هم وجود داشته باشد تا ماشین های بی کیفیت داخلی که جان مردم هر روز میگیرند حذف، و صنعت خودروسازی دچار انقلاب شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند ادامه داد: سنت حسنه ی اجری الهی دارد و در روستای باغکلک نمونه آن رخ داد؛ طایفه قاید صالح قانون گرا بودند و مطیع قانون بوده و خارج از آن عمل نکردند، مسائل روستا را با استعانت از تفکرات بزرگان منطقه حل کردند و تقدیر می شود.

امام جمعه دیشموک، رفتار نامناسب در منطقه را عامل نااَمنی دانست و گفت : تیراندازی در هر ساعتی از شبانه روز ،آسایش مردم را به هم میزند، کجای اسلام نوشته ساعت ۱۲و نیم شب یا ۶ صبح اقدام به تیراندازی کنیم،مردم آزاری کرده و آرامش مردم را بَهَم بزنیم؟!! کجای دین ما نوشته گندم و جو مردم را اتش بزنیم ؟ انتظار داریم رعایت شود، حق الناس بخشیده نمی شود.

امام جمعه دیشموک در پایان گفت :از نهادهای امنیتی ،مسئول، اجرایی و … درخواست داریم به این سنت های بد ورود و برخورد قانونی صورت بگیرد و اجازه ندهند رسوم های غلطی که آبروی منطقه را نشانه می‌روند رواج پیدا کنند، کاری نشود که مردم ما را مسخره و بی فرهنگ عنوان کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ