تکریم یک مدیر جهادی و معارفه <حکیم> در دیشموک(+تصاویر)
تکریم یک مدیر جهادی و معارفه <حکیم> در دیشموک(+تصاویر)
رئیس سابق اداره برق دیشموک تقدیر ویژه را شایسته مردم دانست و گفت: مردم همیشه به من لطف داشته و همین برای من مایه افتخار است.
با حضور معاون شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بخشدار دیشموکٰ جمعی از مسئولان شورای اداری؛ مراسم تکریم و معارفه رئس اداره برق دیشموک برگزار شد.
صفا حبیبی بخشدار دیشموک در این جلسه ضمن تقدیر از فاطمی رئیس سابق این ادارهٰ گفت: حوزه برق دیشموک مشکلاتی دارد که انتظار است مدیر جدید و شرکت توزیع نیروی برق در جهت رفع انهاٰ همت بیشتری به کار برد.
جبار فاطمی رئیس سابق اداره برق دیشموک در گفتگو با خبرنگار؛ اظهار کرد: در مدت خدمت حقیر اتفاقات دیشموک به اداره برق تبدیل شدٰ .

وی افزود: بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار جذب و در حوزه برق برای بخش دیشموک خدمات رسانی شده است.
فاطمی از همکاری و حمایت های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استانٰ، مدیر شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و عدل هاشمی پورٰ نماینده مردم در مجلس، مسئولان و همکاران شرکت توزیع نیروی برق شهرستان و حتی استانٰ, امام جمعه دیشموک و بسیج و نیروی انتظامیٰ بویژه مردم و سادات جلیل القدر و حتی دهیاران پرتلاش و خدوم  تقدیر کرد و ، گفت: هدف ما در مدت خدمت این بود که از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم و امیدواریم مردم رضایت داشته باشند.
رئیس سابق اداره برق دیشموک تقدیر ویژه را شایسته مردم دانست و گفت: مردم همیشه به من لطف داشته و همین برای من  مایه افتخار است.
وی با اشاره به اینکه، بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار جذب و در حوزه برق برای دیشموک هزینه و خدمات رسانی شدٰ، افزود: برقرسانی به گلزار مطهر شهدای بخش از خدماتی است که به آنها افتخار دارم.
فاطمی به برخی خدمات خود در مدت۴۱ ماه خدمت اشاره کرد که به شرح ذیل است:
-تبدیل اتفاقات به  اداره برق دیشموک
-برقرسانی به جاده امامزاده میرسالار(ع)
– پیگیری احداث ایستگاه برق
-برقرسانی به گلزار مطهر شهدای بخش”مستثنی یک گلزار که کروکی طراحی شد و بزودی تکمیل می شود”
-برقرسانی به روستای دورافتاده سرتنگ لیراب
-برقرسانی به گلزار شهدای گمنام
-برق دار کردن بیش از ۷۰۰ خانوار در سطح بخش دیشموک
-نصب بالای ۱۳۰۰چراغ روشنایی در سطح بخش
-نصب بیش از ۵۰ تابلوی روشنایی برق
-جابجایی بیش از یکصد اصله عمود برق در شهر و روستاها
-نصب بیش از ۳۰۰  اصله عمود برق در سطح بخش
-طراحی کروکی بیش از ۲۰۰ خانوار شهر برای برقرسانی که در آینده نزدیک تکمیل می شود.
فاطمی در پایان خود را خادم همشیگی نظام  و رهبری و مردم دانسته و خاطرنشان کرد: در این ایام محرم سلام و درود می فرستم به حضرت اباعبدالله الحسین سرور و سالار شهیدان و از خانواده های معظم شهدای و ایثارگر بویژه خانواده های معزز شهدای بخش دیشموک نهایت تقدیر و تشکر را دارم و خود را خادم مردمٰ و خانواده های شهدا می دانم.
رئیس سابق اداره برق دیشموک از همکاری و تلاش همکاران خود در اداره برق دیشموک که در مدت قریب۴سال سنگ تمام گذاشته و در اسرع وقت خدمات رسانی داشتندٰ , تقدیر ویژه کرده است.
فاطمی اذعان کرد: خدا را شاهد می گیرم که حق مسئولیتی اگر دریافت کرده همه را خرج معنویات و قشر ضعیف و برنامه های مذهبی-فرهنگی و همکاری با امام جمعه و بسیج و نیروی انتظامی و بخشداری و هیئات مذهبی شده است.
فاطمی در پایان خطاب به مردم عزیز دیشموکٰ، گفت: اگر سهل انگاری به دلیل نبود امکانات صورت گرفتٰ، ما را مورد لطف و بخشش خویش قرار دهید.
فاطمی همچنین از تمام کسانی که با ارسال پیام و تماس تلفنی و یا حضوری نسبت به وی لطف کردهٰ, قدردانی کرده است.
این رسانه با توجه به دریافت گزارشات مردمیٰ، به یقین وجود و خدمت چنین مسئولانی را(“جبار فاطمی”) مایه افتخار می داند و از وی به عنوان یکی از بهترین مدیران سطح بخش دیشموک یاد می کند.
مدیری که همیشه جهادی و پای کار بوده و در اسرع وقت به مردم خدمت داشته است.
در پایان از خدمات قریب۴ساله جبار فاطمی کیا تقدیر و < مصطفی حکیم> به عنوان رئیس جدید اداره برق دیشموک منصوب شد.