تکریم و معارفه مسئول جهادکشاورزی دیشموک/ <محتشمی> بدون حاشیه رفت و <رحیمی> جوان آمد(+تصاویر)
تکریم و معارفه مسئول جهادکشاورزی دیشموک/ <محتشمی> بدون حاشیه رفت و <رحیمی> جوان آمد(+تصاویر)
آئین تکریم و معارفه مسئول جهاد کشاورزی دیشموک با حضور تقوی رئیس اداره جهادکشاورزی کهگیلویه در دیشموک برگزار شد.

آئین تکریم و معارفه مسئول جهاد کشاورزی دیشموک با حضور تقوی رئیس اداره جهادکشاورزی کهگیلویه در دیشموک برگزار شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه در این جلسه که به عنوان تکریم از رئیس قدیم و معارفه رئیس جدید برگزار شده بود از فعالیت پنج ساله آقای محتشمی نسب تقدیر و تشکر کرده اند و گفت: تغییر مدیریت ها امری طبیعی هست وبرای بهبود کیفیت کار وخدمت لازم است .
تقوی ضمن معرفی رحیمی نژاد به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی دیشموک گفت : با شناختی که از ایشان دارم نیرویی فعال و کاردان و با توجه به اینکه بومی منطقه و آشنا با مسائل کشاورزی بخش می باشد امیدوارم که در حوزه کشاورزی فعالیتی دوچندان داشته باشد .
بخشدار دیشموک هم ضمن تقدیر از فعالیت چند ساله مهندس محتشمی نسب از ایشان به عنوان یکی از مدیران خوب بخش طی سالهای گذشته نام برد و با اهدای لوح سپاس و یاد بود از ایشان تقدیر و تشکر کرد و برای این دو نفر آرزوی موفقیت کرد.
حبیبی خواستار تعامل رحیمی نژاد با ادارات ، نهادها و بخشداری جهت خدمت رسانی به مردم شد.

آقای تقوی گزارشی از عملکرد سال اخیر در مرکز دیشموک پرداخته اند وقول دادند که در سال زراعی پیش رو در تامیین کود وسایر نهادها همکاری کاملی در سطح بخش داشته باشند.
این سومین تکریم و معارفه در بخش دیشموک در یک ماه گذشته بود .

اداره برق و مرکز بهداشتی درمانی نیز معرفی شده بودند .

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام وعرض ادب واحترام خدمت دوستان عزیز که لطف داشته ان نسبت به این حقیر شرمنده هستم که برای رفاه حال دیگر دوستان تک تک از شما بزرگواران عرض ادب صورت نگرفت عف بفرمایید،همانطور که میدانید تغییر مدیریت امری طبیعی هست وآقای مهندس محتشمی دوست عزیزم فعلا در خدمتش خواهیم بود واز تجربیاتش استفاده خواهیم کرد وامیدوارم در آینده نزدیک انتقالی این بزرگوار هم درست بشه،خدای منان را سپاسگزارم که در این عرصه ای خطیر توفیق خدمت گزاری به به مردم فهیم بخش و کشاورزان عزیز برای اینجانب فراهم نمود.
از اعتماد مدیر محترم شهرستان وریاست محترم سازمان نسبت به این به حقیر کمال تشکر را دارم و امیدوارم به فضل خدای سبحان بتوانم سربلند از عهده این مسئولیت خطیر برآیم و در ابتدا رضای خداوند بزرگ و در مرتبه بعد رضایت همشهریان ومردم عزیز و به یاری آن یکتای بی همتا ثابت کنم‌ که شایستگی سپردن این وظیفه مهم را داشته ام
برخود واجب و لازم میدانم که از زحمات دوست وهمکار عزیز خودم که انسانی شایسته ، بافضیلت، با سواد، وتلاشگر می باشد اقای مهندس محتشمی نسب قدردانی کنم و برای او که عمر گرانبهای خود را وقف خدمت به مردم بخش کرده اند طی پنج سال اخیر کرد آرزوی سر افرازی و عاقبت بخیری نمایم.
تعامل سازنده بابخشدار ،شورای شهر وبخش وادارات و دهیاران ، کشاورزان در دستور کار من وهمکاران در جهاد کشاورزی به عنوان خادم شما مردم خواهد بود،آموزش وترویج وعلمی کردن کشاورزی در دستور کار من وهمکارانم به عنوان خادم شما مردم خواهد بود ودر نظرم اولویت تام دارد ،ایمان کامل به گذر کشاورزی و دامپروری در سطح بخش از وضعیت سنتی به صنعتی دارم معتقد به احیای دامپروری به روش صنعتی در روستاها و اشتغال زایی در سطح بخش هستم ،توسعه کشاورزی آبی و باغات از اهم برنامه های من است وهمکاران در سطح بخش خواهد بود،تولید بارویکرد بهداشت و سلامت مردم مورد توجه جدی ما در مرکز جهاد کشاورزی خواهد بود.
به اصحاب رسانه و نقش سازنده آنها ایمان دارم ،از هم اکنون دست دوستی و محبت به سوی همه شما دوستان و همشهریان عزیز دراز میکنیم وبه عنوان خادم شما قول میدیم از هیچ تلاشی جهت عملی کردن کشاورزی واشتغال در بخش کشاورزی در سطح بخش دریغ نورزیم.
خادم وارادتمند شما محمدجواد رحیمی نژاد