تکریم و معارفه فرمانده بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار شد|تصاویر
تکریم و معارفه فرمانده بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار شد|تصاویر
با حضور مسولان استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

با حضور مسولان استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش خبر دیشموک، ،در یازدهمین روز از تیر ماه۱۴٠۱ مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با حضور سردار مثنوی جانشین سپاه فتح استان،سرهنگ فرضی زاده مسول سازمان بازرسی سپاه فتح،اعضای شورای اداری،اعضای شورای تامین،امام جمعه‌ ،خانواده شهدا و ایثارگران،سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم فهیم شهرستان در حسینیه سپاه دهدشت برگزار شد.

امام جمعه دهدشت  در این آیین اظهار داشت ٠:اگر امروز می بینیم سپاه در نوک پیکان حملات دشمن قرار می گیرد و میخواهند ضربه وارد کنند نشانه قدرتمندی سپاه است.

حجت الاسلام وحدانی افزود: سپاه عزت و اعتبار انقلاب است وحفاظت از انقلاب و تشیع و کیان اسلام بعهده سپاهیان است.

وی تصریح کرد: سپاهیان در مقابل منافقان کوردل ایستادند و با قوت فضا را تغییر دادند و موفقیت های فراوانی را بدست اورد در واقع سپاه و بسیجیان به این ملت حق اقایی بخشیدند.

وی با اشاره به محسنات سرهنگ محقق زاده در جلسه تکریم و معارفه گفت: مردمی بودن، اخلاص، تلاش، تعامل، دوراندیشی، خیراندیشی و پای صحنه بودن از صفات بارز محقق زاده است و خوش گفتاری و خوش رفتاری از نکات دیگر شخصیت اوست.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: لباس سپاه،لباس لباس حاج قاسم سلیمانی است که مقدس است و به ما عزت و افتخار داده است .

وحدانی فرسرهنگ پوربهشت را از انسان های خوش رفتار و با اخلاق برشمرد و گفت٠: پای ثابت نماز جمعه دهدشت است و به ایشان خوش امد می گویم و ارزوی موفقیت دارم.

فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه به گزارش عملکرد خود اشاره کرد وگفت: تمام تلاش و رویکردم در این چند سال مردم‌داری و خدمت خالصانه به مردم بود و هیچ چیزی برایم شیرین‌تر از این نبود.

حمزه محقق زاده به کلنگ زنی درمانگاه تخصصی مهرشفا شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود: این درمانگاه به همت موسسه مسکن بسیجیان و مشارکت ادارات شهرستان در زمینه اراضی و حمایت های ویژه استانی کلنگ زنی شد.

محقق زاده به سه دوره انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر در مدت مسئولتی خود اشاره و تصریح کرد: با تعامل دستگاه‌های امنیتی این انتخابات به نحو احسن در این شهرستان برگزار شد.

وی تلاش همکاران بسیجی و سپاهی خود در جریان اتش سوزی های خاییز،بیماری کرونا و طرح شهید سلیمانی را ستودنی خواند.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق تقدیر و سید علی اصغر پوربهشت به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان کهگیلویه منصوب شد.