توهین کننده به بانوی آمر به معروف دستگیر شد
توهین کننده به بانوی آمر به معروف دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت فرد خاطی توهین کننده به آمر به معروف در یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  روز پنج شنبه در پی تذکر خانم آمر به معروف به خانم بدحجاب در یکی از فروشگاه‌های یاسوج، همسر این خانم اقدام به استفاده از اسپری افشانه فلفلی برعلیه آمرین به معروف می‌کند.

با اطلاع دادستانی مرکز استان از این اتفاق و در راستای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، دستور شناسایی و بازداشت متهم صادر شد.

سید علی ملک حسینی اظهار داشت: فرد خاطی پس از جمع آوری ادله و تطبیق با فیلم دوربین مداربسته و صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

 ملک حسینی در ادامه ضمن اعلام حمایت دستگاه قضایی استان از آمرین به معروف نسبت به افرادی که با بی‌حجابی و یا تعرض به آمرین به معروف موجب هنجارشکنی و قانون گریزی هشدار داد و افزود: از آنجایی که مرحله تذکر لسانی نسبت به منکرات وظیفه شرعی و قانونی آحاد افراد جامعه است مردم عزیز باید با رعایت شرایط قانونی و زبان نیکو و خیرخواهانه، به این واجب شرعی عمل کنند و با کسانی که در مقابل نصیحت و امربه معروف، مقاومت ، توهین ،تهدید و یا هرگونه هنجارشکنی می‌نمایند، برخورد قانونی و بازدارنده صورت خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مردم عزیز و مؤمنین هم استانی درخواست کردند در صورت لزوم و در موارد خاص و نیاز به اقدام عملی موضوع را فورا به پلیس اطلاع دهند و از هرگونه اقدام شخصی و یا مخالف با قانون پرهیز کنند.

انتهای یپام /

  • نویسنده : مالک آهنگ