تولید و پخش ۱۵ برنامه متفاوت به مناسبت ماه رمضان/شبکه دنا با دست پر به استقبال رمضان می رود
تولید و پخش ۱۵ برنامه متفاوت به مناسبت ماه رمضان/شبکه دنا با دست پر به استقبال رمضان می رود
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان گفت: شبکه دنا ۱۵ برنامه متفاوت را برای ماه رمضان تدارک دیده است.

به گزارش خبر دیشموک،  امیر رئوف با بیان اینکه شبکه استانی دنا دست پر به استقبال ماه مبارک رمضان می رود، افزود: برنامه افطاری “ماه من” با اینم های متنوع و به تهیه کنندگی کامران پاک منش و اجرای جهانبخش صابری هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به روی آنتن می رود.

وی یکی دیگر از برنامه های سیما را ترتیل روزانه قرآن کریم(جزخوانی) عنوان کرد و ادامه داد: تهیه کننده این برنامه عمار بزرگواری است و هر روز ساعت ۱۷ با حضور قاریان برجسته استانی پخش شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان برنامه”خلوتگاه راز” را برنامه سحر گاهی ماه مبارک رمضان نام برد و گفت: این برنامه به تهیه کنندگی امیر خادمی هر روز ساعت ۴:۲۰ دقیقه صبح با اجرای دکتر عبدالعزیز تقی زاده وبا حضور یکی از کارشناسان مذهبی به روی آنتن می رود.

وی با بیان اینکه معاونت فضای مجازی نیز با تولسد محتوای جذاب به استقبال رمضان می رود، افزود: تولید عکس نوشت ماه رمضان، موشن گرافیک ادعیه روزانه ماه رمضان، کلیپ های رمضان و کرونا، استوری موشن عید فطر و گزارش مردمی روز قدس از مهمترین این برنامه هاست.

رئوف با بیان اینکه معاونت صدا نیز با برنامه های معنوی و متفاوت از سال گذشته به استقبال از ماه مبارک رمضان می رود، گفت: برنامه ” نجوای سحر ” هر روز ساعت ۴:۲۰ تا ۵:۵۰ صبح به مدت ۹۰ دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی و با گویندگی آقایان فردین جهانتاب و حمید رضا رحمت پور و به تهیه کنندگی آقایان وحید علویان سوق و محمد نامداری به روی آنتن می رود.

وی برنامه”قرار آسمانی” را ویژه برنامه افطار رادیو دنا نام برد و بیان کرد: این برنامه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۰۰ به مدت ۹۰ دقیقه و با گویندگی محمد صادق آزادی و تهیه کنندگی یوسف رضایی پخش می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان برنامه ترتیل قرآن کریم را از دیگر برنامه رادیو عنوان کرد و یادآور شد: این برنامه دو مرتبه در روز، ساعت ۵:۵۰ تا ۶:۵۰ صبح و ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ عصر به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو دنا قابل دریافت است.
وی با بیان اینکه معاونت خبر نیز با تولید و پخش اخبار و گزارش های متعدد به استقبال از رمضان می رود، گفت: تولید گزارش از آداب و رسوم مردم استان از استقبال از رمضان، پوشش برگزاری سفره های افطاری برای ایتام و نیازمندان، پوشش مراسمات احیاء و توصیه های پزشکی در ماه رمضان برای روزه داران از مهمترین این برنامه هاست.