توصیه فرمانده سپاه فتح به دانشجویان در خصوص قدس و فلسطین/اسرائیل هیچ عقبه و اقتداری ندارد
توصیه فرمانده سپاه فتح به دانشجویان در خصوص قدس و فلسطین/اسرائیل هیچ عقبه و اقتداری ندارد
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری رهبری در خصوص اسرائیل شعار نیست این رژیم هیچ عقبه‌ای ندارد آنها برای سود به این کشور می‌آیند و آرمان عقیدتی ندارند بنابراین اینها همه زودگذر است.

به گزارش خبر دیشموک  ،  سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با عنوان فتح القریب که به همت دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس یک عبادت بزرگ و حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید ارتباط خود را با جهان اسلام بیشتر کنیم اگر سوال کنند راجع به فلسطین چه می‌دانید شاید کمی بیش ۱ ساعت بتوانیم در خصوص وضعیت این کشور صحبت کنیم اما توقع بیشتری از ما می‌رود اصل واقع چیز دیگری است که بسیاری از ما از آن خبر نداریم.

این فرمانده گفت: رژیم منحوس صهیونیستی برای بسیاری از مردم جهان ناشناخته است شاید پنج درصد تصوری که ما از شرارت‌های رژیم منحوس صهیونیستی را داریم دنیای غرب ندارد.

خرمدل افزود: بحث ما زوال و فروپاشی این رژیم است که این اتفاق بنا به فرموده مقام معظم رهبری خواهد افتاد رهبری معظم انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال آینده چنین رژیمی وجود نخواهد داشت.

وی گفت: هر ملتی به چند عنصر نیاز دارند که یک کشور را تشکیل دهد اول سرزمین است که صهیونیست‌ها آن را ندارند قبل از اینکه فلسطین را اشغال کنند در نقاط دیگر دنیا دنبال یک سرزمین بودند فلسطین را در سال ۱۹۴۸ طبق یک نقشه به یهودی ها دادند مردمی که به این سرزمین تعلق نداشتند.

این فرمانده خاطرنشان کرد:  فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اسرائیل شعار نیست این رژیم هیچ عقبه‌ای ندارد آنها برای سود به این کشور می‌آیند و آرمان عقیدتی ندارند بنابراین اینها همه زودگذر است.

خرمدل گفت: سر تا پای این غده چرکین را فساد گرفته و از بیست سال گذشته این جریان آغاز شده و دولت های آنها بخصوص دولت کنونی بسیار شکننده است.

وی افزود: ادعای نیل تا فرات را داشتند که حجم بزرگی از سرزمین ها را شامل می‌شد اما امروز محبوس در یک سرزمین کوچک شدند هر چند در مقطعی بخشی از بیروت را گرفته بودند ولی الان از لبنان اخراج شده‌اند در چند جنگی که بین اعراب و اسرائیل در گرفت اعراب را شکست دادند اما در جنگ های اخیر کاملا در مقابل حزب الله یا شکست خوردند و یا تسلیم شدند.

خرمدل گفت: امروز مرزهای آنها با لایه های زیادی پوشانده شده آنهایی که دنبال گسترش سرزمین از نیل تا فرات بودند هیچ نشانه‌ای از اقتدار را ندارند این حرف متفکرین صهیونیستی است و فراری دادن سربازان اسرائیلی توسط یک کودک فلسطینی خود موید این امر است.

وی گفت: آنچنان که اینها از مرگ می‌ترسند هیچ کس در دنیا چنین از مرگ هراسی ندارد لذا اگر به دنبال جسارت و درگیری و رویارویی با جمهوری اسلامی باشند در این صورت فرمایشات رهبری انقلاب عملیاتی خواهد شد.

این فرمانده یادآور شد: امروز اسرائیل در چنگ محور مقاومت است و محور مقاومت نیز منتظر روز موعود خواهد بود.

خرمدل خطاب به دانشجویان گفت: شما دانشجویان به‌عنوان سربازان ولایت و آینده سازان این کشور وظیفه سنگینی دارید باید سدهای ارتباطی میان ایران و کشورهای اسلامی را بشکنید چنانچه ظرف ۲۰ سال جمعیت شیعه نیجریه به ۱۵ میلیون نفر رسید که حاصل ارتباطات است.

انتهای پیام/