توصیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران؛ مراقب سفره‌های رنگین باشید
توصیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران؛ مراقب سفره‌های رنگین باشید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خود و مدیرانم را توصیه می‌کنم مراقب سفره‌های رنگین باشند و از امکانات دولت برای این سفره‌های رنگین استفاده نکنند.

به گزارش خبر دیشموک،   سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری گفت: مدیران جدید تفکر دولت را پیاده‌کنند و جهادی برای مردم کار کنند مانند دوران جنگ هشت ساله که فرمانده‌هان شبانه‌روز در خط مقدم بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی می‌گوییم کار جهادی یعنی کار دین‌باور و اصولی که مردم در آنها دیده شوند.

وی خطاب به مدیران با بیان اینکه پای کار بودن مهم است لذا از فرصتی که خدا به ما و شما برای کار و خدمت به مردم استان داده استفاده کنیم، گفت: مدیران جوان و کاربردی انتخاب کردیم اما این مدیران، نیروسازی انجام داده و از جوان‌ها برای اینکه کار یاد بگیرند استفاده کنند، البته این حرف به منزله حذف نیروهای زبده و کاربلد گذشته نیست.

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای مقابله با بیماری درختان بلوط

وی در ادامه با اشاره به افزایش  اعتبارات بخش فرهنگی، راه و شهرسازی، سرمایه‌گذاری، اقتصادی، عمرانی و ….گفت: روز دوشنبه در تهران توانستم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار  برای مقابله با بیماری آفات درختان بگیرم و قرار شد تیمی از سازمان جنگل‌ها از باشت که بیشترین خسارت را متحمل شده بازدید کند.

وی عنوان کرد: آتش ‌سوزی‌ها یکی از مشکلات جدی استان است که با رایزنی‌های صورت گرفته هم امکانات و تجهیزات بیشتری برای استان گرفتیم هم مبلغ ۱۷ میلیارد تومان برای مقابله با آتش‌سوزی‌ها تخصیص داده تا حوادث سال گذشته تکرار نشود، ضمن اینکه از نیروهای بومی به صورت فصلی در مناطقی که در معرض خطر هستند استفاده شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تسهیلات سرمایه‌گذاری از ۴۵۰ میلیارد به ۱۸۵۰ میلیارد خبر داد و گفت: تصمیم داریم با هلدینگ بانک‌ها کار جدیدی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان انجام دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسئولیت‌های مختلف استفاده کردیم، گفت: از همه مدیران می‌خواهم این دیدگاه‌ را زنده کنند و در پذیرش نیروی انسانی دستگاه‌ها، جامعه ایثارگری دیده شود و نیروهای شایسته مدنظر باشد.

وی بیان کرد: مدیران قول‌هایی که برای رفع مشکلات در مناطق مختلف به ویژه راه روستایی به مردم می‌دهیم را پیگیری کنند  تا در زمان بارش برف و باران راه این روستاها مسدود نشود، همچنین اعتبارات جاده‌های آنتنی چاروسا و قلعه رئیسی تامین و به زودی کار انجام می‌شود.

در نهضت ملی مسکن سهل‌انگاری شد

احمدزاده بیان کرد: در نهضت ملی مسکن سهل‌انگاری شده و استان جایگاه خوبی از این حوزه نداریم و وضعیت اسف‌باری داریم.

وی بیان کرد: در واگذاری زمین نهایت دقت صورت گیرد چرا که عده‌ای به بهانه ایجاد طرح اقتصادی و گردشگری زمین‌خواری می‌کنند که باید محیط زیست و منابع طبیعی و حوزه اقتصادی استانداری مراقبت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات در خصوص مشکلات معیشتی جدی پای کار باشند مردم از وضعیت بازار و نظارت‌ها گلایه دارند قبل از هر برخوردی مایحتاج مردم تامین شود این روزها روغن نایاب شده اگر مردم از کیفیت روغن گچساران راضی نیستند علت را پیگیری کنید.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در حوزه مرغ گوشتی و تخم‌گذار مورد حمایت قرار می‌گیرند از زحمات تیم اقتصادی استان در ایام نوروز قدردانی کرد و گفت: علی‌رغم مشکلات، توزیع مرغ حتی در دورترین نقطه استان انجام شد و اجازه افزایش قیمت‌ داده نشد.

احمدزاده با بیان اینکه اعتبارات عمرانی ۱۰۰ درصد جذب شود و آخرین مهلت جذب پایان تیرماه است، افزود: هیچ دلیلی مبنی بر برگشت اعتبارات پذیرفتنی نیست این پول‌ها به زحمت به استان آمده است اگر جذب نشود اوج کم‌کاری را نشان می‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مدیران در ماه دو بار به تهران بروند و اعتبار بگیرند و تنها چشم انتظار اعتبارات استانی نباشند، گفت: در انتخاب مدیران‌کل توازن منطقه‌ای دیده شد لذا در انتخاب معاونین مدیران کل اولویت‌ها رعایت شود و از نیروهای توانمند همه شهرستان استفاده شود تا در یک جو آرام همراه با صفا و صمیمیت کار کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اضافه شدن ۴ شهرستان جدید خبر داد و گفت: مدیران کسی که مخالف تفکر و اندیشه و سیاست‌های دولت است را در پست‌های شهرستانی انتخاب نکنند و هر چقدر به شما فشار بیاورند حق ندارید انتخاب کنید.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه به خود و مدیرانم توصیه می‌کنم مراقب سفره‌های رنگین باشند و از حضور سر این سفره‌ها بپرهیزند گفت: از امکانات دولت برای این سفره‌های رنگین استفاده نشود، ضمن اینکه مدیران در آمدن و رفتن‌ها مراقب باشند، اصول را رعایت کنند و هر دعوتی را نپذیرند.

انتهای پیام/