توصیه‌های فرمانده سپاه فتح به خبرنگاران/ خرمدل: در سطح ملی و منطقه‌ای قلم بزنید
توصیه‌های فرمانده سپاه فتح به خبرنگاران/ خرمدل: در سطح ملی و منطقه‌ای قلم بزنید
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌های استان خواست از محدوده استانی و حاشیه‌ها خارج شده و نگاه آنها به مسائل ملی و منطقه‌ای باشد تا که با ارائه اطلاعات دقیق بتوانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

به گزارش خبر دیشموک، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جهاد تبیین نباید تنها به زینت مجالس تبدیل شود بلکه باید عملیاتی شده و به عنوان سرباز مقام معظم رهبری جبهه گیری متناسب با فرمایشات معظم له را در این خصوص داشته باشیم.

دشمن برای سه رکن رهبری، مکتب و مردم برنامه دارد

وی در ادامه با بیان اینکه هر انقلاب سه ضلع دارد، گفت: اولین ضلع آن رهبری دوم مکتب و ایدئولوژی و سوم مردم آن هستند و انقلابی انجام نمی‌شود که یکی از اضلاع آن نباشد؛ دشمن برای هر سه رکن انقلاب برنامه دارد حتی تا سطح رهبری نیز پیش رفته و برنامه داشتند که موضوع قائم مقام رهبری را خوب به یاد داریم.

فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: جنگی که دشمنان در منطقه راه انداختند و بخش اعظمی از آن برای زشت جلوه دادن و بدنام کردن مکتب اسلام است باید با جهاد تبیین به‌ خوبی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد زیرا در تبلیغات خود دین و مکتب اسلام را خشن و بی‌رحم و ضد آزادی جلوه داده‌اند و یک روز نبوده که مواجه با هجمه‌ای از تبلیغات سوء دشمنان نباشیم و همواره آنها جای ظالم و مظلوم را تغییر داده‌اند.

خرمدل در همین خصوص عنوان کرد: چنان از اوکراین مظلومانه تصاویری جلوه می‌دهند که فکر می‌کنیم همه باید به کمک آنها بروند اما اگر کسی حرفی از سوریه و یمن و لبنان و عراق بزند تنها هدر دادن سرمایه نام می‌گیرد.

وی در ادامه به برخی از فتنه گری‌های دشمنان در چند مدت اخیر اشاره کرد و افزود: چقدر دنبال تخریب ارتباط میان دو ملت برادر ایران و افغانستان بودند همچنین وقتی با چین و روسیه تعامل می‌کنیم هجمه سنگینی علیه ما می‌شود ولی وقتی با خودشان مذاکره می‌کنیم کار ما ارزشمند است! بگویند در این چهل سال چه منفعتی برای ما داشته‌اند.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه امروز جنگ روایت‌ها است تا جای ظالم و مظلوم و حق و باطل را جابجا کنند، تاکید کرد: به دنبال این هستند تا هر چه دلخواه خودشان بوده را به تاریخ تبدیل کنند و امروز وظیفه ما چیست؟ امروز جنگ متفاوتی را در پیش داریم، دشمن در جاهایی معلوم و مشخص نیست مثل جنگ شیمیایی که آن را احساس نمی‌کنیم اما روح و روان ما را تغییر می‌دهد.

خرمدل با اشاره به مصداقی از این دشمنی‌ها یادآور شد: وقتی مسؤولی از قبل از انقلاب فردی انقلابی بوده اما اکنون در رسانه‌ها می‌گوید که احتیاج به تسلیحات دفاعی نداریم معلوم است که چه تغییری در ذهن او ایجاد کرده‌اند.

وی در همین خصوص افزود: اگر نیروهای ما در تسلیحات دفاعی کار نمی‌کردند امروز عراق و لیبی دیگری بودیم که به محض خلع سلاح شدن به آن دو کشور حمله کرده و آنها را اشغال کردند.

فرمانده سپاه در ادامه بیان کرد: قدرت و بازدارندگی که به وجود آمده برای آنها قابل باور نیست در حالی که بازدارندگی حق مسلم یک کشور است، امروز ایران قدرت منطقه‌ای بوده در حالی که آمریکایی‌ها با تریلیون‌ها دلار بدهی در لشکرکشی‌ها چیزی عایدشان نشده است و به همین خاطر ناامیدکردن مردم ما را در سر می‌پرورانند.

خرمدل در ادامه با انتقاد از سیستم رسانه‌ای در کشور که گاهی علیه خودمان کار می‌کند، اضافه کرد: وقتی در زلزله سی‌سخت حتی یک فقره سرقت نداشتیم و دستگاه‌ها سریعا وارد عمل می‌شوند و سپاه و استانداری همه در کنار هم برای رفع مشکل زلزله زدگان در یک صف قرار می‌گیرند، چه دلیلی دارد که برخی رسانه‌ها در همان ساعات اولیه زلزله از نبود آب و برق و گاز می‌گویند در حالی که وقتی زلزله رخ می‌دهد طبیعتاً آب و برق و گاز هم قطع می‌شود.

وی در ادامه از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست از محدوده استانی و حاشیه‌ها خارج شده و نگاه آنها به مسائل ملی و منطقه‌ای باشد تا که با ارائه اطلاعات دقیق بتوانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/س

  • نویسنده : مالک آهنگ