توزیع ۱۰۵ تن اقلام اساسی در بهمئی
توزیع ۱۰۵ تن اقلام اساسی در بهمئی
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی از توزیع 105 تن اقلام اساسی در بهمئی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی از جذب سهمیه و توزیع ۱۰۵ تن اقلام اساسی دولتی در شهرستان بهمئی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و اجرای طرح فجر تا فطر با هدف رفاه حال شهروندان و مدیریت بازار از نیمه دوم بهمن تاکنون به خصوص در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مقدار ۱۰۵ تن اقلام اساسی شامل ۴۰ تن برنج دانه بلند هندی، ۲۰ تن برنج تایلندی، ۳۵ تن مرغ منجمد، پنج تن گوشت قرمز منجمد و پنج تن میوه شب عید در بازار این شهرستان توزیع شده است.

اکبر زکی نژاد افزود: این سهمیه جذب شده در شهر لیکک، بخش‌های ممبی، سرآسیاب و شهرک ولیعصر و تا دورترین روستاهای بهمئی بین مردم توزیع شدند.

زکی‌نژاد تصریح کرد: برای اولین بار بعد از واگذاری مسئولیت تولید و توزیع کالاهای اساسی به جهاد کشاورزی، در ایام نوروز سال قبل و امسال، کالاهای اساسی را طبق سیاست‌های متولی ارشد بخش کشاورزی استان در مناطق محرومی چون رودتلخ ممبی با خودروهای دولتی توزیع کردیم.

وی افزود: با حمایتی که مجموعه ستادی جهاد کشاورزی استان از این شهرستان دارد، تاکنون سهمیه مناسبی به این‌حوزه اختصاص داده شد و هیچ کمبودی در کالاهای اساسی نداریم.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ