توزیع ۵۲۰ بسته لوازم التحریر در استان با اجرای طرح مهر تحصیلی
توزیع ۵۲۰ بسته لوازم التحریر در استان با اجرای طرح مهر تحصیلی
۵۲۰ بسته لوازم التحریر به ارزش 900میلیون ریال که از محل موقوفات مرتبط تهیه شده است، بین دانش‌آموزان نیازمند در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت در قالب طرح مهر تحصیلی ۵۲۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۹۰۰میلیون ریال که از محل موقوفات مرتبط تهیه شده است در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت در قالب طرح مهر تحصیلی ۵۲۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۹۰۰میلیون ریال که از محل موقوفات مرتبط تهیه شده است، بین دانش‌آموزان نیازمند در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

عباس نصیرالاسلامی گفت دو طرح مهر تحصیلی و شمیم حسینی به عنوان دو خدمت اجتماعی در جوار بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است که در قالب طرح شمیم حسینی شش هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان در سطح استان در طول سال توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای طرح مهر تحصیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین بخشی از هزینه ‌های تحصیلی دانش‌ آموزان نیازمند و کم بضاعت با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز سال تحصیلی است.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان را از مهم‌ترین رسالت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و عنوان کرد: باید برکات وقف در جامعه اطلاع رسانی شود.

نصیرالاسلامی افزود: طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/