توزیع ۲۶ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب در کهگیلویه
توزیع ۲۶ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب در کهگیلویه
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه از توزیع ۲۶ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک کیومرث روزیان ، اظهار کرد: به جهت رفاه حال شهروندان در ماه مبارک رمضان، اقدام به قیمت مصوب تنظیم بازاری برای کالاهای اساسی کردیم.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه افزود: امسال با توجه به همزمانی روزهای نخست ماه مبارک رمضان و نوروز، علاوه بر نظارت بر روند توزیع میوه شب عید که توسط تعاون روستایی صورت گرفت، عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت،مرغ و شکر نیز به صورت مداوم در بخش‌های چهارگانه مرکزی، سوق، دیشموک و چاروسا در دستور کار قرار گرفت.

روزیان بیان کرد: در این ایام ۹٠ تن  انواع برنج، ۱۸/۴ تن شکر، ۱٠تن گوشت گوساله و ۲٠ تن مرغ در قالب طرح ضیافت بین شهروندان توزیع شد.

وی از شهروندان خواست در صورت داشتن نذری در شب‌های قدر برای اخذ حواله کالاهای اساسی با قیمت مصوب به مباشرین و عاملین توزیع و یا واحد تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه مراجعه کنند.

روزیان تاکید کرد: بازرسان جهاد کشاورزی در تمام مراحل، از تامین تا توزیع در واحدهای عرضه اعم از نانوایی ها، گوشت قرمز و گوشت مرغ، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره ای حضور فعال داشته و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل کم فروشی، گرانفروشی و… با شماره ۱۲۴ موارد را گزارش کنند.

روزیان از توزیع ۲۶ تن مرغ منجمد طی یک ماه اخیر توسط ۹ عامل خبر داد و گفت: قیمت مصوب که به دست مصرف کننده می‌رسد ۴۳ هزار تومان است.

وی با بیان این‌که روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ مورد بازدید از خبازی‌‌ها داریم عنوان کرد: طی این مدت ۸ نانوایی را جریمه و یک نانوایی به علت عدم رعایت بهداشت و کم‌فروشی در چانه‌گیری پلمب شد.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ