توزیع ۱۷ سری جهیزیه بین نوعروسان
توزیع ۱۷ سری جهیزیه بین نوعروسان
به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ۱۷ سری جهیزیه، به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، بین نوعروسان شهرستان بهمئی توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ توزیع ۱۷ سری جهیزیه بین نوعروسان در بهمئیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مسئول بنیاد آبشار عاطفه‌ها بهمئی، در مراسم توزیع جهیزیه بین نوعروسان این شهرستان گفت: این جهیزیه‌ها در سه سری اولویت بندی شد، که این سری شامل فرش، سرویس تفلون، جاروبرقی، اجاق گاز و پتو است که به نوعروسان اهدا شد.

خدیجه طنازی پور، ارزش جهیزیه‌های اهدایی را ۲ میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال عنوان کرد و افزود: به همت این موسسه، در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان در این شهرستان توزیع شد.

وی گفت: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند به منظور حمایت از نیازمندان، کمک‌های خود را به حساب ۶۲۸۰۲۳۱۴۳۷۰۲۷۰۳۹ آبشار عاطفه‌های شهرستان بهمئی واریز کنند.

حجت الاسلام محمد مهدی ویسی نژاد از روحانیون منطقه و فعال فرهنگی هم در این مراسم با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعات حضرت امام رضا (ع) و تقدیر از زحمات بانیان و متولیان این کار خداپسندانه، کمک به نیازمندان و زوج‌های جوان را سنتی نیک و مورد رضایت الهی برشمرد و گفت: اقدامات خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان بهمئی در زمینه تامین جهیزیه، بسته‌های معیشتی، آموزشی و بهداشتی و همچنین خدمات مختلف این نهاد در دوران شیوع ویروس کرونا بسیار مطلوب است.

گفتنی است در ماه گذشته ۱۰۰ سبد کالا و بسته معیشتی به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شهرستان بهمئی بین نیازمندان توزیع شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ