تلاش سپاه و بسیج در زمینه ایجاد کمپ ترک اعتیاد و رونق اقتصاد مقاومتی
تلاش سپاه و بسیج در زمینه ایجاد کمپ ترک اعتیاد و رونق اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان گفت: کارآموزی معتادان بهبودیافته و ورود آنها به دامان جامعه و چرخه اقتصاد مقاومتی از اهدافی است که با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد پادگان شهید فرجوانی دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان امروز در بازدید از کمپ ترک اعتیاد واقع در پادگان شهید فرجوانی اظهار کرد:‌ این مرکز در دو بخش ترک اعتیاد و اقتصاد مقاومتی نیز در حال فعالیت است.

وی گفت: کارآموزی معتادان بهبودیافته و ورود آنها به دامان جامعه و چرخه اقتصاد مقاومتی از اهدافی است که با راه‌اندازی این مرکز دنبال می‌شود.

شاهوار پور بیان کرد:‌ این مجموعه‌ با تلاش‌های بسیج سازندگی و معاونت اجتماعی سپاه پاسداران با پشتیبانی استاندار خوزستان اقدامات سازنده‌ای را در حوزه توان‌بخشی و ترک اعتیاد انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان با اشاره به اینکه کشتارگاه بلدرچین نیز در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدف تقویت مشاغل خرد و خانگی در این مرکز راه‌اندازی شده است،‌اضافه کرد:‌برای تولیدکنندگان بلدرچین این امکان فراهم شده است که محصولات خود را به این کشتارگاه ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان را در این بازدید همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/