تقدیر و تشکر استاندار از هلال احمر/نمره خوب برای این دستگاه خدمات رسان
تقدیر و تشکر استاندار از هلال احمر/نمره خوب برای این دستگاه خدمات رسان
احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد: جمعیت هلال احمر همیشه در همه بحران ها پای کار بوده و در مقابله با بحران برف و کولاک اخیر در استان نیز عملکرد قابل ستایشی داشته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد: احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که شب گذشته در محل استانداری برگزار شد از عملکرد جمعیت هلال احمر در بحران بوجود آمد به علت برف و کولاک اخیر قدردانی کرد .

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شبی که از عملکرد دستگاه های خدمات رسان به شدت ناراحت بود و از مردم استان به خاطر خیلی از نواقص و مشکلات عذرخواهی کرد بعد از استماع گزارش عملکرد هلال احمر توسط جانشین مدیرعامل هلال احمر استان( نماینده هلال احمر در جلسه) خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر را مورد ستایش و تمجید قرار داد .

احمدزاده بیان داشت ارائه خدمات به قریب ۲۲۰ خانوار و امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر آسیب‌دیده طی یک شبانه روز قابل ستایش و قدردانی است و اضافه کرد هلال احمر در همه برنامه ها پای کار بوده و در بحران برف و کولاک اخیر هرجا توانست اقدام به رهاسازی و نجات مردم نمود، در جای دیگر سه نفر را از مرگ حتمی نجات داد و در مناطق گرمسیری آب را از منازل دچار آبگرفتگی تخلیه کرد و خدمات خوبی به مردم ارائه داد .

مهدی نویدی جانشین ومشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه عنوان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد طی برف وکولاک اخیر موفق به انجام ۱۵۶ عملیات رهاسازی و امدادرسانی به ۶۲۴ نفر ، عملیات تخلیه آب منازل مسکونی دچار آب‌گرفتگی درشهرستانهای گچساران و کهگیلویه ،انتقال ۱۲نفر که در شهرستان دنا در ارتفاعات برفگیر شده بودند به وسیله خودروی آرگو به منطقه امن،نجات جان ۳ نفر دچار گاز گرفتگی در گردنه بیژن دنا و امدادرسانی در اثر جاده های مواصلاتی و توزیع ۴۱ تخته پتو ، ۴۰ کیلوگرم نایلون، ۲۱ بسته غذایی ۷۲ ساعته و دیگر اقلام نیز بین آسیب دیدگان این حوادث شد .

وی افزود: باحضور شبانه روزی ۱۰۰ نیروی عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۶۰ حادثه متاثر از برف و کولاک اخیر پوشش داده شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ