رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه اظهار کرد: از سرکار خانم آذرصفایی مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری و معاون فعلی انسانی استانداری که به محض بروز اسیب های اجتماعی در دیشموک حضور یافته و در جهت تشکیل جلسات در دیشموک، شهرستان و استان و حتی تهران پای کار بوده و سنگ تمام گذاشته است، بصورت ویژه تقدیر می شود.

جهانگیر افشانده رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار کبنا در دیشموک اظهار کرد: در راستای راه اندازی و افتتاح مراکز «مشاوره و خدمات‌روانشناختی راه زندگی»، مرکز«سلامت روان محلی آرامش» و «پایگاه سلامت اجتماعی» در دیشموک از همت و پیگیری و تلاش همکاری مسوولانی که در این راه قدم برداشته؛ قدردانی می شود.
وی افزود: از سرکار خانم آذرصفایی مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری و معاون فعلی  انسانی استانداری که به محض بروز اسیب های اجتماعی در دیشموک حضور یافته و در جهت تشکیل جلسات در دیشموک، شهرستان و استان و حتی تهران پای کار بوده و سنگ تمام گذاشته است، بصورت ویژه تقدیر می شود.
افشانده اذعان کرد: با رایزنی های مهندس هاشمی پور و تلاش های مصرانه اذر صفایی نیا معاون استاندار و مدیرکل سابق امور بانوان استانداری توانستیم مجوز مراکز مذکور را اخذ و هم اکنون افتتاح کنیم.
رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه با بیان اینکه پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک شروع بکار کرده و در روزهای آتی با حضور مسوولان استانی و کشوری افتتاح خواهد شد، گفت: هدف ما خدمت درخورشان به مردم دیشموک است.