تفکر بسیجیِ شهید سلیمانی پایدار است/نگرانی مردم و بازاریان از قطعی خطوط تلفن همراه
تفکر بسیجیِ شهید سلیمانی پایدار است/نگرانی مردم و بازاریان از قطعی خطوط تلفن همراه
حجت الاسلام رواند درس دیگر جنگ غزه را وحدت برشمرد و گفت: همراهی لبنان،یمن و یگر کشورهای اسلامی نماد و نشانه وحدت هست و این‌مسئله جهان اسلام را تحت تاثیر قرداد و امید میرود که همه آنها متحدانه مقابل زورگویی کفر و ظلم و ستم ایستادگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه بحث فرزند و ترییت فرزند در اسلام مورد تاکید است، گفت: والدین باید دنبال عاقبت بخیری فرزندان خود باشند و نسل خوبی را پرورش دهند و با برنامه ریزی می‌توان تربیت درستی انجام داد.

 

وی افزود: سخنی که در آن دروغ، تهمت و … باشد ،سخن اهل تقوا نیست و نباید شنیده ها را بازتاب داد.

حجت الاسلام راوند با اشاره به موضوع جنگ‌غزه گفت: طوفان الاقصی باعث شد رژیم صهیونیستی شکست بخورد و اینکه کودکان،زنان را آماج حملات موشکی و کشتن خبرنگاران و امدادگران پیروزی‌نیست،بلکه شکست و ننگ‌تاریخی است.

 

امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: بحث غزه بیش از اینکه امنیتی و سیاسی باشد، موضوعی فرهنگی است و نشان داده که  خداوند و استعانت از آن مسیب عاقبت بخیری است و اگر در تمام سختی ها خدا را فراموش نکنیم قطعاً پیروز هستیم.

وی درس دیگر جنگ غزه را وحدت برشمرد و گفت: همراهی لبنان،یمن و یگر کشورهای اسلامی نماد و نشانه وحدت هست و این‌مسئله جهان اسلام را تحت تاثیر قرداد و امید میرود که همه آنها متحدانه مقابل زورگویی کفر و ظلم و ستم ایستادگی کنند.

 

امام جمعه دیشموک ضمن اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نمایشگاه دست آوردهای دفاعی تصریح کرد: مهم ترین پیام این دستاوردها  به تمام دنیا، پیشرفت اسلامی در تمام حوزه است.

 

حجت الاسلام رواند تفکر بسیجی حاج قاسم سلیمانی را پایدار برشمرد و گفت: تفکر سردار رشید اسلام باعث شد تا جوانان و تمام کشورهای اسلامی پیرو این مکتب ‌باشند  و هم اکنون در تمام دنیا مقابل دشمنان قسم خورده ی اسلام ایستادگی کنند و باید قدر جوانان بسیجی را بدانیم تا این مکتب،آرمان و رسالت همچنان استوار،  پایدار و مستحکم‌باشد.

 

امام جمعه دیشموک قطعی خطوط تلفن همراه در بخش را معضل اساسی دانست و گفت : این باعث نگرانی مردم شد و نیاز هست مسئولین استانی این‌مسئله را بصورت جدی پیگیری و رفع نمایند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ