تظاهرات سراسری در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان
تظاهرات سراسری در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی جنایت تروریستی در کرمان در اطلاعیه‌ای عموم مردم را به شرکت در تظاهرات سراسری فردا- جمعه- پس از اقامه نماز جمعه دعوت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی جنایت تروریستی در کرمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«در زادروز میلاد با سعادت یگانه بانوی ملک و ملکوت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها که عاشقان و شیفتگان حضرتش بر مزار ملکوتی تربیت یافته مکتب فاطمی و علوی، سردار آسمانی و اسطوره ماندگار جبهه مقاومت و ایثار شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع کرده بودند، عوامل تکفیری صهیونیستی در یک اقدام بزدلانه و جنایت کور تروریستی کسانی را که عشقشان و راهشان، گرامیداشت ِ اسطوره مقاومت و سردار دلها بود به خاک و خون کشیدند.

بی‌شک این عمل تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست غاصبان خونخوار و آدمکش صهیونیستی انجام می شود، نه تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی و عوامل فرومایه و بدسیرت تکفیری آنها نخواهد داشت بلکه حقانیت جبهه مقاومت و سیره و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر و راه این شهید را پررهروتر خواهد کرد و دیری نخواهد بود که با دست مقتدر پیروان مکتب این شهید بزرگوار در سراسر جهان، شاخ های شیاطین تکفیری یکی پس از دیگری شکسته و پایه های سست بنیاد صهیونیست ها فرو خواهد ریخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه با تمامی هموطنان عزیز این فاجعه بزرگ را به ساحت قدس آخرین ذخیره الهی بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و خانواده های معظم این شهیدان تسلیت گفته، از خداوند متعال صبر و اجر مسئلت می نماید. به اطلاع می‌رساند مراسم بزرگداشت این شهدای مظلوم پنجشنبه ۱۴ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین مردم عزیز با شرکت در تظاهرات سراسری، این جنایت را بعد از اقامه نماز های جمعه روز ۱۵ دی ماه محکوم خواهند کرد.»

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ