تشییع شهدای گمنام و یادواره شهدای دیشموک+«متن و تصویر»
تشییع شهدای گمنام و یادواره شهدای دیشموک+«متن و تصویر»
در این مراسم  که با استقبال دو شهید گمنام همراه بود، مردم شهر دیشموک نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و خواهند بود و در این یادواره ضمن مداحی و سینه زنی یاد و خاطره 32 شهید بخش دیشموک گرامی داشته شد.
یادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک برگزار شدیادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک با حضور مردم و مسؤولان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبر دیشموک، به مناسبت ایام فاطمیه یادواره ۳۲ شهید بخش دیشموک با حضور مردم و مسئولین در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با بیان اینکه ما هر چه داریم از این شهدا است عنوان کرد: در این فضای رسانه ای که دشمن برای فریب دادن جوانان در کمین است، برگزاری چنین یادواره هایی از فریب جوانان جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: وظیفه ما تبیین شهدا و راه و روش زندگی شهدا به نسل جوان است.

علیرضا نوروزی خوب رئیس شورای اداری گفت: با توجه به اینکه ما هر چه داریم مدیون خون شهداست و  شهدا خط قرمز نظام ما هستند وظیفه ما مسوولان این است که در برابر خون شهدا خدمتگزاری صادقی برای مردم باشیم.

در این مراسم  که با استقبال دو شهید گمنام همراه بود، مردم شهر دیشموک نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و خواهند بود و در این یادواره ضمن مداحی و سینه زنی یاد و خاطره ۳۲ شهید بخش دیشموک گرامی داشته شد.

 

 

 

 

 

 

سید علی موسوی عارف  مسوول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان  کهگیلویه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پررنگ مردم بخش دیشموک در این مراسم از برگزاری یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه در اسفندماه در دهدشت برگزار می‌شود.

گزارش و عکس: آرش اهنگ

انتهای پیام/۸۲۰۲۷