تشکیل کمیته های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه
تشکیل کمیته های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کهگیلویه
فرماندار کهگیلویه گفت: کمیته های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با محوریت دستگاههای اجرایی در کهگیلویه تشکیل می شود
به گزارش خبر دیشموک ،  فرماندار کهگیلویه گفت: کمیته های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با محوریت دستگاههای اجرایی در کهگیلویه تشکیل می شود.
سید عبدالعزیز موسوی فعالیت این کمیته ها را در راستای تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس برشمرد و افزود: دفاع مقدس دستاورد بزرگ و قطعه مشعشع تاریخ ملت ایران است که باید به درستی به نسل های آینده منتقل شود.
وی دفاع مقدس را نقطه عطف اتحاد و همبستگی مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: تمام نظام‌های برتر دنیا مقابل ملت ایران ایستادند که ما تضعیف کنند اما با مقاومت و ایثارگری و پایداری ملت ما، دشمن شکست خورد.
وی افزود: ضرورت این است با بهره گیری از ظرفیت ها مقاومت و رشادت نسل انقلاب و ایستادگی و همبستگی در هشت سال دفاع مقدس تبیین شود.
وی با بیان اینکه آن چه امروز از سرافرازی و قدرت داریم همه مرهون جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است عنوان کرد : پرداختن به این مناسبت های ملی و ارزشی باعث وحدت ملت و از بین رفتن شکاف جریان‌های سیاسی خواهد شد.
این مسئول با تاکید بر تجلیل و گرامیداشت شخصیت‌های ملی دفاع مقدس تصریح کرد : اگر به شخصیت‌های موثر این وقایع عظیم نپردازیم، ظرفیت عظیم فرهنگ‌سازی دفاع مقدس از بین خواهد رفت.
موسوی اصل خواستار ثبت و مستندسازی عملکرد هفته دفاع مقدس دستگا‌ه‌ها در سامانه مربوط به آن شد.
انتهای پیام/