امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، هرمسئولی باید وظیفه‌اش را بدرستی انجام دهد وبیعت با شهدا یعنی خدمت به مردم، افزود: حب‌وبغض و تعصب در انتخابات دخیل نباشد و به کسی رای دهیم که به درد مملکت می خورد.
حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند صبح امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهر دیشموک خطاب به مسئولان اظهار کرد: در محضر شهدایی که برای دین خدا شهید شده، هستیم وشاهد  و ناظر براعمال ما هستند .
وی افزود: وقتی می گوییم تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا یعنی ادامه دادن راه شهدا؛ یعنی همان اسلام و عمل به قران  و انجام دادن وظیفه خود به درستی جهت خدمت به مردم، باشد.
امام جمعه دیشموک با بیان اینکه؛ بیعت با شهدا یعنی  خدمت به مردم ، تصریح کرد:  هرکسی در هر مسئولیتی باید وظیفه اش را درست انجام دهد تا شهدا روز قیامت به نفع او شهادت دهند.
راوند با اشاره به گام دوم انقلاب مورد تاکیدات رهبری ؛ گفت: در این برنامه ی مهم به خودسازی و جامعه و تمدن سازی اشاره و تاکید کرده است،.
امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، در راستای خودسازی باید عبادت و بندگی خدا بیشتر و واقعی باشد، اذعان کرد: به تربیت فرزند و نسل جوان اهمیت بدهیم.
راوند به انتخابات هم  اشاره کرد و گفت: در انتخابات وظیفه مان را بدرستی انجام دهیم و جناح بازی و طایفه‌گری را ملاک قرار ندهیم و سیاسی کاری نکنیم و کسی را که به درد مملکت می خورد انتخاب کنیم.
امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، حب و بغض تعصب را در انتخابات دخیل ندهیم، خاطرنشان کرد: این انقلاب به برکت خوان شهدا و امام شهدا به ظهور منتهی می شود.