تحرکات دشمنان در اطراف مرزهای آبی لحظه به لحظه رصد می‌شود
تحرکات دشمنان در اطراف مرزهای آبی لحظه به لحظه رصد می‌شود
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به حضور دشمنان در اطراف مرزهای آبی تحت نظارت جمهوری اسلامی، گفت: تحرکات دشمنان در این مناطق لحظه به لحظه رصد می شود.

به گزارش خبر دیشموک،      سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار امنیتی و دفاعی خبرگزاری فارس درباره وضعیت امنیتی سرزمین‌های آبی کشور اظهار داشت: الحمدلله در مرزهای آبی کشور امنیت کامل برقرار است و هیچ خطری مرزهای آبی ما را تهدید نمی کند.

وی با تاکید بر آمادگی و توان رزم دلاورمردان نیروی دریایی سپاه افزود: امروز مفتخریم اعلام کنیم، با وجود جوانان انقلابی و نیروهای مومن و باغیرت، در سرزمین های آبی ما هیچ گونه دشمنی وجود ندارد.

* عقب نشینی دشمنان از مرزهای آبی

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اعلام این خبر که نیروهای ما در ۱۲ مایلی مرزهای آبی کشور حضور دارند، گفت: دشمنان کشور در نزدیک مرزهای آب‌های تحت نظارت جمهوری اسلامی حضور ندارند و تحرکات آن ها نیز به لحظه رصد می شود.

سردار تنگسیری در پایان گفت: هر وقت دشمنان به سمت مرزهای آبی حرکت و حضور فیزیکی پیدا می کنند، با اقدام به موقع نیروهای ما آن مجبور به عقب نشینی هستند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : امنیتی و دفاعی خبرگزاری فارس