تجلیل از کودکان و نوجوانان افتخارآفرین کهگیلویه و بویراحمدی+تصاویر
تجلیل از کودکان و نوجوانان افتخارآفرین کهگیلویه و بویراحمدی+تصاویر
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر احیاء ارزش‌ها و مسائل دینی توسط کودکان و نوجوانان هنرمند تاکید کرد.

به گزارش خبر دیشموک ،   امروز کودکان و نوجوانان افتخارآفرین کهگیلویه و بویراحمدی در استانداری این استان جمع شدند تا از دست مسئولان مورد تقدیر قرار بگیرند.

در پنجمین روز از هفته کودک برگزیدگان نقاشی اسوه‌های مقاومت، برگزیدگان مسابقات نقاشی، برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی، برگزیده جشنواره خوارزمی، برگزیده مسابقه شعرخوانی، برگزیدگان جشنواره بین‌المللی دست‌های پاک و سرزمین من گرد هم جمع شده بودند تا به پاس افتخار آفرینی ملی و بین‌المللی مورد تقدیر قرار بگیرند.

سید جواد هاشمی‌مهر در جمع هنرمندان کودک و نوجوان با تبریک هفته وحدت، آنها را مایه مباهات و افتخار استان دانست و گفت: هنر بهترین زبان برای بیان و انتقال مفاهیم است و یک کار هنری کوچک می‌تواند دنیایی از حرف باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کودکان و نوجوانان افتخارآفرین و هنرمند آثار هنری تاثیرگذار بر جامعه تولید کنند، افزود: هنرمندان پیشکسوت می‌توانند الگوی مناسبی برای کودکان و نوجوانان هنرمند باشند و تلاش شود از استعداد و هنر این افراد برای کمک به قشر کودک و نوجوان استفاده شود.

هاشمی‌مهر با توصیه به کودکان مبنی بر اینکه در مدارسی که درس می‌خوانید الگو باشید، گفت: هنرمندان کودک و نوجوان درس را فراموش نکنند و در کنار درس به کار هنری متناسب با نیاز جامعه بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مسائل تربیتی مدنظر هنرمندان باشد، گفت: حفظ حرمت پدر و مادر مهم‌ترین موضوعی است که کودکان و نوجوانان هنرمند باید سرلوحه قرار دهند و همواره والدین را تکریم و احترام کنند.

هاشمی مهر توجه به مسائل اخلاقی و دینی را دیگر موارد مدنظر کودکان و نوجوانان دانست و افزود: شما کودکان و نوجوانان می‌توانید مسائل و ارزش‌های دینی که این روزها مورد هجمه قرار گرفته را احیاء کنید و اجازه ندهید زیر سوال برود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حفظ حجاب، انسان را از آلودگی ایمن و مصون نگه می‌دارد، لذا یکی از ارزش‌های دینی که همه به ویژه خواهران باید مدنظر داشته باشند حجاب است.

انتهای پیام/