تبلیغات زود هنگام  و انتظار صلاحیت/ انتخابات پیش رو نسبت به دوره های قبل متفاوت خواهد بود
تبلیغات زود هنگام  و انتظار صلاحیت/ انتخابات پیش رو نسبت به دوره های قبل متفاوت خواهد بود
رئیس دادگستری چاروسا گفت: تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شورای شهر جرم و سبب رد صلاحیت آنها می شود.

نشست رئیس حوزه قضایی چاروسا با کاندیداهای ثبت نامی شورای شهر قلعه رئیسی در دادگستری چاروسا برگزار شد.

در این دیدار حجت‌الاسلام صادق انصاری‌پور رئیس دستگاه قضا بخش چاروسا به کاندیداهای شورای شهر قلعه‌رئیسی گفت: به همه کاندیداهای شورای شهر قلعه رئیسی توصیه می شود  قوانین انتخابات را رعایت کرده و خارج از زمان تبلیغات  به تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی  نپردازند که بدون از زمان تبلیغ پیگرد قانونی و رد صلاحیت خواهند شد.

وی بیان کرد: کاندیداهای شورای شهر جهت برگزاری انتخابات سالم باید نسبت به برنامه خود برای انتخاب و عضو شورا شدن دست از تخریب همدیگر بردارند تا فردی   شایسته انتخاب شود و کاندیدا باید جهت حل مشکلات شهر عزم جدی داشته باشند و برنامه کاری خود را بنویسند و بدانند چه کارهایی را باید انجام دهند.

انصاری پور افزود: با توجه به شرایط کرونایی  انتخابات پیش رو نسبت به دوره های قبل متفاوت خواهد بود که در این زمینه نیز باید کاندیداها مراقب سلامتی خود و خانواده ها باشند.

در ادامه به کاندیداها وقتی برای بیان راهکارها در ایام انتخابات داده شد که؛ توزیع ماسک حین برگزاری انتخابات، نظارت دقیق بر صندوق ها ورود و خروج رای دهندگان، نظارت مستقیم دستگاه قضا بر انتخابات شهر، کنار زدن حساسیت طایفه‌ای و قبیله‌ای در انتخابات و شایسته سالاری در انتخاب کاندیدا شورا، نظارت دقیق برای ثبت رای در شعبه، مقابله با خرید و فروش رای از مواردی بود که کاندیداها بیان کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱