تبعیت از ولی فقیه عامل انسجام و یکپارچگی آحاد ملت
تبعیت از ولی فقیه عامل انسجام و یکپارچگی آحاد ملت
سردار گشتاسبی: تبعیت از ولی فقیه عامل انسجام و وحدت مردم در برابر نقشه‌های تفرقه افکنانه دشمنان بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رستنی خبر دیشموک، معاون بازرسی نیروی زمینی سپاه پاسداران در مراسم یادواره ۳۶۷ شهید شهرستان گچساران گفت: این مجلس به نام و برای شهدا است و تمام تلاش دست اندرکان این مجلس برگزاری برنامه‌ای در شأن و منزلت شهدا بدون هیچ چشم داشتی بوده است، زیرا شهدا از جایگاه رفیعی برخوردار هستند.
سردار امان‌اله گشتاسبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال فریب جوانان ما هستند، گفت: در تبیین حقوق نظام مقدس جمهوری اسلامی کم‌کاری کردیم و نتوانستیم شاخصه‌های انقلاب را به جوانانمان بگوییم.
سردار گشتاسبی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار شهید از بهترین جوان و مردان از تمام اقوام و طوایف مختلف در ایران اسلامی آمدند و حاضر شدند جان خود را تقدیم کنند تا نظام مقدس انقلاب اسلامی پایدار بماند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با توکل بر خدا و خون شهیدان و تدبیر و درایت امام توانست پایدار بماند، اضافه کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که امام و انقلاب ایران اسلامی چه بر سرشان آورده است در هیچ جا سراغ ندارید که کسی به آمریکایی‌ها تیر شلیک کرده باشد به جز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با اقتدار جلوی آن‌ها ایستاده است.
معاون بازرسی نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: دشمنان و آمریکایی‌ها به دنبال تفرقه بین مردم و طوایف بوده و به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند و اگر اینکار را می‌کردند پای داعش به ایران باز می‌شد و آمریکا انتقام ۴۴ساله خود را می‌گرفت.
گشتاسبی افزود: امام انقلابی را در عالم رقم زد که در هیچ جا سراغ نخواهید داشت که یک روحانی با این همه تدبیر فرزانه در مرکز آن قرار گیرد.
معاون بازرسی نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب پیشرفت خواهد کرد و پرچم آن به دست امام زمان داده می‌شود، گفت: تبعیت از ولی فقیه و انسجام و وحدت مردم در آن بسیار مهم است هرجا که تبعیت از رهبری کرده و وحدت و انسجام ما قوی بود دشمن کاری از پیش نبرد و زحمت و مشکلات اقتصادی ایجاد کرد، ولی نتوانست به انقلاب لطمه‌ای وارد کند.
سردار گشتاسبی اضافه کرد: ما در تبیین حقوق نظام مقدس جمهوری اسلامی کم کاری کردیم و نتوانستیم شاخصه‌های انقلاب را به جوانانمان بگوییم، بدانید و هوشیار باشید که دشمنان به دنبال فریب جوانان ما هستند.
معاون بازرسی نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد: این انقلاب متعلق به همه است و همه در آن سهیم هستند، ما اگر جایی بخواهیم کوتاهی کنیم و از زیر کار در برویم جواب خانواده شهدا را نمی‌توانیم بدهیم، راه نجات از این مشکلات خدمت درست به مردم در جامعه و تبعیت از رهبر و وحدت است.
انتهای پیام/
  • نویسنده : مالک آهنگ