تاکید دولت سیزدهم بر تسریع در حل مشکلات خوزستان
تاکید دولت سیزدهم بر تسریع در حل مشکلات خوزستان
استاندار خوزستان گفت: یکی از سیاست‌های دولت تسریع در حل مشکلات استان است تا پروژه‌ها زودتر تکمیل شوند و طرح‌های ضروری برای استان تعریف کنیم.

به گزارش خبر دیشموک، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در نشست رفع مشکلات حمیدیه اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت تسریع در حل مشکلات استان است تا پروژه‌ها زودتر تکمیل شوند و طرح‌های ضروری برای استان تعریف نماییم.

وی افزود: لازم است که مشکلات به صورت شهرستان به شهرستان مورد رسیدگی قرار گیرند و در این راستا با حضور کارشناسان و مدیران شهرستان و استان تک به تک پروژه‌ها مورد بررسی قرار میگیرند و مشکلات آن شامل مسائل اعتباری و هماهنگی‌های میان دستگاهی حل و فصل میشود و زمانبندی را هم مشخص میکنیم.

استاندار خوزستان گفت: امروز مشکلات و پروژه‌های حمیدیه را مورد بررسی قرار دادیم. پیش‌تر بازدید میدانی همراه با امام جمعه شهرستان و دیگر مسوولین از حمیدیه داشتیم و مشکلات را از نزدیک مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: در نشست امروز پروژه‌ها زمانبندی شدند و انتظار میرود برخی از آنها تا پایان امسال اجرایی شوند برخی دیگر نیز از امسال آغاز عملیات اجرایی میشوند.

صادق خلیلیان تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها با تاخیر مواجه شده بودند و ناهماهنگی‌هایی بروز پیدا کرده بود که این ناهماهنگی‌ها را برطرف کردیم و تعهدات متقابل میان دستگاهی مشخص شد.

وی بیان کرد: مقدمات فاز اول شبکه فاضلاب حمیدیه انجام شده و امسال شروع میشود. در خصوص تامین آب شرب هم تصمیماتی برای کمک به بهود وضعیت آب شرب شهرستان گرفته شد همچنین در زمینه آب کشاورزی هم تمهیدات لازم اندیشیده شد که امسال بتوانیم کشت را هم از نظر تامین آب و هم از نظر بیمه مورد حمایت قرار دهیم.

خلیلیان عنوان کرد: با تصمیمات جلسه امروز توسعه شهرستان حمیدیه در دو بعد یکی طرح های عمرانی و یکی هم زیباسازی و مبلمان شهری تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ