تاکید بر تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام در استان
تاکید بر تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام در استان
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت اولویت بندی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت کاری بالای ۵۰ درصد در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد عصر دیروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، جهادکشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش، نفت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مقامات و مسئولان ارشد محلی حضور داشتند، آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر نخست و موضوعات و طرح‌های دور دوم سفر به این استان بررسی و جمع بندی شد.

همچنین اعلام شد، طرح‌های نیمه تمام که در سفر اول رئیس جمهور به این استان در خصوص تکمیل آن‌ها برنامه ریزی شده بود، با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه در خصوص توافق های و تعهدات وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌هایی برای توسعه و پیشرفت‌ این استان در زمینه‌های احداث و تکمیل راهها، پل ها، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، تامین آب شرب و کشاورزی، فاضلاب، احداث و نوسازی مدارس، جایگزینی مدارس سنگی، تکمیل طرح های دانشگاه‌های استان، طرح‌های گردشگری، حمایت از زوج‌های نابارور، اشتغالزایی بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ