تامین اعتبار راه روستایی و آب کهگیلویه و بویراحمد از محل محرومیت زدایی
تامین اعتبار راه روستایی و آب کهگیلویه و بویراحمد از محل محرومیت زدایی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار مورد نیاز راه های روستایی و آب آشامیدنی شهرها و روستاهای این استان از محل محرومیت زدایی تامین می‌شود.

به گزارش خبر دیشموک،   سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار  اظهار داشت: پس از سفر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد در دفتر محرومیت زدایی مجلس نشستی برگزار و همه پروژه های آب و جاده روستایی این استان بررسی شد.

احمد زاده افزود: اعتبارات محرومیت زدایی نقد می باشد و سر جمع حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و چنانچه ۱۰ هزار میلیارد تومان آن هم اختصاص یابد خیلی رقم بزرگی برای استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این ایام، رقم های بزرگ برای سازندگی استان تزریق شده و با تلاش مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی موجب تحول و شتاب در روند ایجاد و تقویت زیرساخت ها فراهم خواهد شد.

احمدزاده بیان کرد: در سفر مهرماه ۱۴۰۰رئیس جمهور به استان نیز برای ایجاد زیرساخت ها سه هزار میلیارد تومان پول و در متمم سفر ۹۳۰ میلیارد تومان هم برای محرومیت زدایی در حوزه آب اختصاص یافت که در مجموع حجم اعتبارات به مرز چهار هزار میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: اینک هنر مدیران دستگاههای اجرایی است که با برنامه ریزی لازم نگذارند پول ها برگشت بخورد و در جهت محرومیت زدایی این استان کوشا باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سال گذشته اعتبارات استانی تقریبا ۱۰۰ درصد جذب شد و برگشت اعتبار در هیچ حوزه ای وجود نداشت حتی در اسناد خزانه هم برگشت نبود.

انتهای پیام/