بیشترین موارد کرونایی مربوط به بویراحمد، گچساران و کهگیلویه
بیشترین موارد کرونایی مربوط به بویراحمد، گچساران و کهگیلویه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 452 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار در استان جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۵۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار در استان جان خود را از دست دادند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، دکتر پرویز یزدانپناه امروز جمعه (۱۵ اسفندماه) افزود: هم اکنون ۱۶۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۳۵ نفر مبتلای قطعی و ۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. در طي چند روز گذشته تعداد موارد بستري در استان افزايش يافته است كه نگران كننده مي باشد.
وی اذعان داشت:  تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵۱۹۳ مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از ۱۳۰۶ نمونه نمونه دریافت شده كه حدود ۷ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، گچساران و کهگیلویه و بقيه در سایر شهرستان های استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: خیز این بیماری به کسی رحم نخواهد کرد و همه سنین را با علائم متفاوتی درگیر می‌کند.
یزدان پناه خاطر نشان کرد: مردم صبر پیشه کنند و به علت خستگی ناشی از بیماری، رعایت دستورالعمل های را فراموش نکرده و به آنها پایبند باشند و برای حفظ سلامت  خود و ديگران تلاش نمایند.