بیان مشکلات توسط ائمه جمعه از سر دلسوزی است
بیان مشکلات توسط ائمه جمعه از سر دلسوزی است
امام جمعه دیشموک گفت: بیان مشکلات توسط ائمه جمعه از سر دلسوزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه  شهر دیشموک ضمن توصیه  مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: بیان مشکلات توسط ائمه جمعه باعث رفع مشکلات  می‌شود.

وی با بیان  اینکه ارائه مشکلات  توسط ائمه جمعه باعث کدورت برخی مسوولان می‌شود که تشر زدن این  مسئولان در برخی مواقع بی‌مورد است و در صورتی که مسئول مسلمان باید از افراد دلسوز نظر خواهی کنند در این خصوص  از استاندار خواستار ورود به قضیه هستیم.

راوند گفت: این که مشکلات توسط امام جمعه بیان شود و مسئولان ناراحت شوند زیبنده نیست.

امام جمعه دیشموک با اشاره به حضور مدیر بنیاد مستعضفان در دیشموک گفت: امیدوارم حضور مدیر بنیاد مستضعفان به شهر و بخش دیشموک مایه خیر برکت این بخش باشد و به زودی شاهد از بین رفتن فقر و محرومیت از چهره شهر دیشموک باشیم.

وی افزود: به کمک‌های این نهاد مقدس به مراکز اداری شهر و بخش دیشموک امیدوارم با همراهی و تعامل مسوولان این بخش از قبیل شهرداری ، آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی و همچنین کمک هایی برای  ساماندهی مبلمان شهری،مدرسه سازی، مسکن محرومان و ساخت مراکز درمانی باشد.

حجت‌الاسلام راوند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر  بنیادمستضعفان و مستقر کردن بنیاد علوی در دیشموک  عنوان کرد: تمهیدات خیلی خوبی به کار گرفته شد و امیدوارم این سفر برای دیشموک همراه با توسعه و پیشرفت باشد.

امام جمعه دیشموک با اشاره با امنیت در دیشموک گفت: امنیت مهم  است و بی قانونی و عدم توجه به قانون سبب ظلم هایی خواهد شد  که برخی از قتل ها  در دیشموک پس از ۱۵ ماه ثابت شد که این مسئله صبوری می‌طلبد.

وی افزود: هر کسی از راه غیر قانونی به دنبال حل مسائل باشد نتیجه عکس می‌دهد کما اینکه دیدیم که بی‌قانونی چه تبعاتی دارد که از همه طوایف خواستار توجه به قانون و قانون مداری هستیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به سخنان ۸۰ دقیقه ای مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام راحل افزود: حضرت امام خمینی تمامی اعمال و حرکاتش برای خدا و در راه خدا بود.

وی ادامه داد: ایستادگی حضرت امام از سال ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب و سختی های مسیر برای خدا و در راه پیروزی انقلاب با تشکیل حکومت اسلامی بود.

راوند با اشاره به امید دشمنان جهت ایجاد نا امیدی در کشور گفت: امید دشمن به اغتشاشات، شایعه سازی در فضای مجازی و عملیات روانی در کشور برای رسیدن به اهداف شان است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی وابسته به مردم که در صحنه های مختلف همچون اعتکاف، روز قدس، سرود سلام فرمانده حضور یافتند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج ادامه داد: دشمنان با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به دنبال اهدافی همچون عادی سازی با رژیم صهیونیستی هستند.

راوند گفت: دولت سعودی بایستی با انجام وظیفه امنیت زائران بیت الله الحرام به خصوص زائران ایرانی را فراهم کند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه با اشاره به ولادت امام رضا علیه السلام افزود: امام رضا(ع) با فروتنی تمام در کنار افراد دیگر غذا می خورد.

وی ادامه داد: طبق سیره اهل بیت نباید به دیگران آزار برسانیم و انسان مؤمن کسی است که دیگران از شر ایشان در امان است.

انتهای پیام/م:آ

 

  • نویسنده : مالک آهنگ