به دیشموک توجه ویژه شود/خدمات نظام قابل تقدیر است/۲۷مدرسه دیشموک کانکسی است
به دیشموک توجه ویژه شود/خدمات نظام قابل تقدیر است/۲۷مدرسه دیشموک کانکسی است
وی بیان کرد: خدمات خوبی از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه شد ولی کافی نیستند.

جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک در مراسم زنگ ایثار،مقاومت و مهر در روستای درغک که باحضور حجت الاسلام موحد برگزار شد، ضمن‌تبریک آغاز سال جدید تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی یک امر میمون و مبارک است و یاد شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی میداریم..

وی افزود: شهدا در مقابل دشمن سینه خود در مقابل گلوله های دشمنان سپر کردند و اجازه ندادند حتی یک‌ وجب از خاک مقدس این سرزمین را از ما بگیرند.

اژدر ضمن خیرمقدم از حضور حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: فقر و محرومیت مردم دیشموک ریشه در ظلم و ستم رژیم های گذشته دارد.

وی بیان کرد: خدمات خوبی از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه شد ولی کافی نیستند.

اژدر مهمترین مشکل این منطقه را راهای ارتباطی نامناسب دانست و گفت: لازم است جهت ارائه خدمات و امکانات در حوزه راه ها و اب و برق و زیرساخت های اولیه به مردم توجه ویژه شود.

وی به بیماری کرونا اشاره و تصریح کرد: نبود زیر ساخت های اینترنتی و تلویزیونی باعث آسیب به آموزش دانش اموزان منطقه شده است.

اژدر اضافه کرد: به دلیل مشکل راهای ارتباطی در زمستان، عبور و مرور با مشکل مواجه و بعضا راههای ارتباطی برخی از روستاها با مرکز به کلی قطع میشود.

وی تاکید کرد: معلمان غیربومی به دلیل نبود امکانات رفاهی خواهان انتقال هستند که باید در این زمینه کمک و فکری اساسی شود.

اژدر به مشکلات بحث فضاهای آموزشی در دیشموک اشاره و گفت،۲۷ مدرسه مدارس بصورت کانکسی اداره می شود و مشکل شدید فضای آموزشی داریم.

وی بیان کرد: به علت صعب العبوری روستاها و ارتباط با مرکز بخش، و مسدودشدن راه ارتباطی، آموزش و پرورش دیشموک حتی یک خودرو مناسب جهت خدمات دهی به جامعه هدف ندارد.

اژدر با بیان اینکه، وضع موجود در زمینه زیر ساخت ها زیبنده مردم منطقه دیشموک نیست، بیان کرد: این مردم دین خود را نسبت به نظام و انقلاب ادا کردند و انتظار است در تقسیم اعتبارات به منطقه دیشموک توجه ویژه شود.

انتهای پیام/