بنیاد مسکن به روستاها توجه کند/ سکوت کشورهای عربی زیبنده نیست
بنیاد مسکن به روستاها توجه کند/ سکوت کشورهای عربی زیبنده نیست
وی در پایان افزود : این امر مهم نمادی از پیوند و هم‌بستگی میدان و دیپلماسی را رقم زد که باید از آنها و بخاطر سفرهای متعدد وزیر امور خارجه به کشورهای اسلامی و حمایت از فلسطین تقدیر و تشکر کنیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک به اشاره به مسئله غزه اظهار داشت: فلسطین به نماد جبهه مقاومت تبدیل شد و این مردم مظلوم اما مقاوم تاریخ ساز شدند و این موضوع در سخنان دبیرکلِ شجاعِ حزب الله لبنان مورد تاکید قرار گرفت.

 

وی هشدار صریح سید حسن نصرالله را نکته مهم دانست و اذعان داشت: خطوط قرمز جبهه مقاومت باید در نظر گرفته شود‌ و یقیناً جبهه مقاومت پیروز واقعی است و نسل کشی ها و اینکه ۱۱هزار شهید و ۲۷ هزار مجروح و شهادت بیش از ۷ هزار زن و کودک نشان از جنایت های اسرائیل بخاطر شکست صهیونیست در طوفان الاقصی است.

وی ادامه داد : این مرگ ها گریبان گیر یهودیان خواهد بود و آنها از صحنه روزگار محو خواهند شد و طوفان الاقصی حیثیت نظامی و امنیتی آنها را از بین برد و مخفی کردن نقطه ضعف های خود شکستی دیگر است.

 

امام جمعه دیشموک ماندن فلسطینی ها در خاک خود زیر حملات وحشیانه و جنگ‌ افروزانه اشغالگران را درسی تاریخی برشمرد و بیان نمود : آن کسی که متکی بر خدا باشد هیچکسی بر وی غلبه نخواهد کرد و این کلام امام حسین علیه السلام هست که فرموند؛ إنّی لَا أرَی المَوتَ إلاّ سَعادَةً وَ لَا الحَیاةَ مَعَ الظّالِمینَ إلاّبَرَماً؛ به راستی که من مرگ را جز سعادت نمی دانم، و زندگی با ستمکاران را جزء ننگ خواری نمی بینم و فلسطینی ها به این باور قلبی رسیدند و از مرگ با دشمنان اسلام(یهودیان) نمی ترسند و يقيناً پیروز خواهند بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین راوند  سکوت سران بعضی از کشورهای عربی را عجیب خواند و گفت : امیدواریم این مسئله روزی تمام شود و کشورهای عربی با فریاد در مقابل ظالمان و دشمنان اسلام، غیرت و مردانگی و انسانیت خود را نشان دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند گفت: اتفاقات و خدماتی در بخش انجام شد و قابل تقدیر است،لیکن؛ متاسفانه طبق گفته ی بخشدار هیچ روستاهایی در بخش  طرح هادی آن به طور کامل انجام نشد، به همین خاطر در فصل زمستان مشکلات زیادی گریبان گیر آنهاست.

 

ایشان توجه بنیاد مسکن به منطقه را مهم دانست و تصریح کرد : در تقسیم بودجه ها باید عدالت داشته باشید و نسبت به مردم این منطقه، آبادی روستاها و اجرای کامل طرح هادی در روستا توجه داشته باشند، زیرا بسیاری از روستاها بیش از هزار نفر جمعیت دارند ک نیازمند خدمات رسانی هستند و انتظار هست بنیاد مسکن جهت آسفالت کردن روستاها توجه ویژه داشته باشد.

امام جمعه دیشموک سفر رئیس جمهور به تاجیکستان و ازبکستان و شرکت در سران اکو را مسئله تاثیر گذار برشمرد و تاکید کرد : حمایت کامل و قاطع وی و وزیر امور خارجه از مردم مظلوم فلسطین قابل تقدیر هست.

وی در پایان افزود : این امر مهم نمادی از پیوند و هم‌بستگی میدان و دیپلماسی را رقم زد که باید از آنها و بخاطر سفرهای متعدد وزیر امور خارجه به کشورهای اسلامی و حمایت از فلسطین تقدیر و تشکر کنیم .

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ