بلوار پاسداران دیشموک به تمثال سردار «قاسم سلیمانی» مزین شد+فیلم و تصوی
بلوار پاسداران دیشموک به تمثال سردار «قاسم سلیمانی» مزین شد+فیلم و تصوی
در سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسوولان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از تمثال شهید سرافراز سردار قاسم سلیمانی در بلوار پاسداران رونمایی شد

بایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت، روحانی سازمان تبلیغات، شورای اداری با همت شهرداری دیشموک از تمثال شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی در بلوار پاسداران توسط مادر شهید دیشموکی رونمایی شد.

سرهنگ محقق‌زاده با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاهها و رونمایی از تمثالها به آنهایی که جنگ را ندیدند بیان رشادت‌های شهدا در ۸ سال دفاع مقدس است عنوان کرد: جا دارد از شهرداری دیشموک به خاطر این کار تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس هفته‌ای مغتنم است که همه مردم می‌توانند از رشادت‌ها و مجاهدت‌های عزیزان رزمنده، ایثارگران و جهاد شهادت در طول ۸ سال دفاع مقدس استفاده کنند و بشنوند و فرصت مغتنمی است برای قشر نوجوان و جوان که از این رشادت ها بهره ببرند و ببینند.

سرهنگ محقق‌زاده گفت: یکی از این عملکردهایی که ما می‌توانیم به جوانان این سیره،  شهدا را انتقال بدهیم برگزاری و برپایی نمایشگاههای دفاع مقدس است.

در پایان از نمایشگاه هفته دفاع مقدس که در سالن بسیج دیشموک برپا و افتتاح شد بازدید گردید.این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس بر پاست.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس